Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Eerste ingeving: Stunts van Broderbund (4D racing), alleen daar zit geen Dodge Charger in...

    Comment


      Ik denk... Wings of fury van Brøderbund:

      Achtergrond = True Survivor/Hasselhoff, van de film Kung Fury
      Vinyl = Looking for Freedom, want het is een WW2 game
      Logo = Brøderbund
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        Countach LP400

        Comment


          Originally posted by Infant View Post
          Ik denk... Wings of fury van Brøderbund:

          Achtergrond = True Survivor/Hasselhoff, van de film Kung Fury
          Vinyl = Looking for Freedom, want het is een WW2 game
          Logo = Brøderbund
          Een van zijn liedjes heet Wings of Freedom..

          Correct.. u bent weer!

          Comment


            Zeg lieve mensen.. raad ook is de demo!

            Comment


            Originally posted by Infant View Post
            Logo = New Orleans Saints
            Ja, en nog van een paar honderd andere zaken: https://nl.wikipedia.org/wiki/Fleur_de_lis

            Iets minder vergezocht mag ook wel weer een keer :-)

            Comment


            • Megatron
              Megatron commented
              Editing a comment
              Wings of Fury had je gemakkelijk kunnen raden pik! :-)

            En de volgende!

            Click image for larger version

Name:	C6898EB7-E519-4A3A-94A6-241A0B585F45.jpeg
Views:	92
Size:	122.8 KB
ID:	15314
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              Stonehenge.. Knight Rider.. California 104.. Sting..

              Even zoeken.. maar ervanuit gaande dat Stone in de titel zit.. en wellicht Knight ook (want Stone en Knight.. dat!) denk ik dat het "Moonstone: A Hard Days Knight" is...

              en dan is de link naar Sting wellicht het bekende lied "Moon over Bourbon Street"




              California 104 kon ik niet plaatsen totdat ik Knight Rider en 104 in Google inklopte... die aflevering heet dus "a hard day's knight"

              Klopt het?
              Ja mag ik?
              Een sigaar?

              Comment


                Ja, Megatron, je mag! Een sigaar? Ook dat. Het juiste antwoord was inderdaad Moonstone: A hard day's knight. En zelfs de beredenering is correct!
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  Bij deze dan.. een makkie!

                  Click image for larger version

Name:	Raad Plaatje 14 NOV 2017 MF.jpg
Views:	97
Size:	457.8 KB
ID:	15327

                  Comment


                    Police Quest:

                    112 = alarmnummer (politie)
                    Toetsenbord: je doet (vrijwel) alles in het spel met het toetsenbord.
                    California bord en achtergrondfoto, want het speelt zich af in de Golden State

                    De rest van de hints zit er alleen in voor de verwarring. (Ik bedoel, ALWEER David Hasselhoff? Seriously?)

                    Comment


                      David Hasselhoff is een belangrijke link voor de oplossing.. elk plaatje trouwens.. kijk eens achter David Hasselhoff ook.

                      Het getal 112 en het toetsenbord hangen inderdaad samen.. maar iets anders..

                      Dat gezegd hebbende.. helaaaasch.. vout!

                      Comment


                        David Hasselhoff is duidelijk erg belangrijk geweest voor Amiga, net als Petro. Ik ga vanavond ook eens meeraden. Misschien is het dat racespel met muziek van Jeroen Tel… ik kan niet op de naam komen.
                        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                        Comment


                          Nou, daar gaan we dan. Klondike Deluxe AGA want Klondike is een succesvolle goudkoortsplaats in Canada, net als Californië. Alles wat The Hoff aanraakt verandert in goud. (En hij behaalde natuurlijk goud met zijn fantastische nummer.) Guns n Roses hebben een nummer met de naam Patience; het speltype. Toetsenbord staat voor het deck. En de microfoon breng ik desnoods in — overdwars.

                          Click image for larger version  Name:	klondike_deluxe_aga_v1_1_02.png Views:	1 Size:	16.9 KB ID:	15346
                          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                          Comment


                            Comment

                            Working...
                            X