Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    LuzUo stelde al heel goed dat het 1. Astrotrain is 2. dat Cape Canaveral is en 3. dat hij in een space shuttle kan wijzigen.

    Hint #2 : Dat is goed om een vierde deel van het spel dat ik zoek op te lossen.. De regisseur, de velg en de toetsen van de piano lossen de overige 3 delen op.

    Comment


      Hint #3 : Dit spel heeft geweldige muziek, kwam later ook op andere platvormen!

      Comment


        Originally posted by Megatron View Post
        Hint #3 : Dit spel heeft geweldige muziek, kwam later ook op andere platvormen!
        Niet van Chris Huelsbeck hoop ik?
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          Originally posted by Infant View Post

          Niet van Chris Huelsbeck hoop ik?
          Nej!

          Comment


            Hint #4:

            Click image for larger version

Name:	IMG_6879.jpg
Views:	70
Size:	2.06 MB
ID:	14616

            Comment


              Eindelijk! Ik ga de hints niet teruglezen anders pak ik gelijk een touw. La-la-la, afsluiten voor de waarheid.

              Click image for larger version

Name:	Unknown.jpeg
Views:	76
Size:	17.1 KB
ID:	14618

              Dat was een leuke. :-)
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


                Mooi.. ik licht het even toe..

                1. De kaart met daarop de staat Florida (Flipperkasten zijn iets Amerikaans)
                2. De transformer AstroTrain ter hoogte van Cape Canaveral kan in een Spaceshuttle veranderen (Ignition)
                3. De Stalen Velg.. precies (Steel Wheel)
                4. De toetsen van een synthesiser (Beat Box)
                5. Wes Craven, de film regisseur van de film "Nightmare on Elmstreet (Nightmare)

                Bonus.. Wes is dood.. die ligt dus.. precies op een kerkhof (start Nightmare maar op, en dan staat er nml. Graveyard ipv Nightmare)

                Click image for larger version  Name:	maxresdefault.jpg Views:	1 Size:	151.8 KB ID:	14620

                Hint 1 en 2: Reeds boven beschreven
                Hint 3: De muziek en het spel is grotendeels van Zweedse makelij.. zie ook mijn 'Nej' op de vraag Chris Hulsbeck (Zweeds voor NEE)
                Hint 4: F1 t/m F4 voor de flipperkasten.. dat was wel een grote weggever.

                Dus nu.. is Ikilledher weer.. en ik hoop op een creatief iets!

                Comment


                  ONZIN! Het is een lichtmetalen velg dus het antwoord is Turbo Outrun!
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    Echt niet!! Het is "Shuttle: The Space Flight Simulator" ... ik weet het zeker ..

                    hij was leuk ...

                    Comment


                      welnee GT Rally overduidelijk!

                      Comment


                        toffe puzzel!

                        Comment


                          Mocht ik weer iets goed raden, zal de volgende ook weer zoiets gaan worden

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	2a94a30c3e9ad76c8611621b431bf66d--skull-art-puppets.jpg
Views:	80
Size:	43.9 KB
ID:	14633
                            Click image for larger version

Name:	Views_of_a_Foetus_in_the_Womb_detail.jpg
Views:	74
Size:	117.3 KB
ID:	14634

                            Click image for larger version

Name:	534.jpeg
Views:	76
Size:	14.9 KB
ID:	14632
                            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                            Comment


                              Is het Skeleton Krew ? De two player (steekt daarom Martin Gaus twee vingers in de lucht? :) Amiga game van Core Design ? :)

                              Click image for larger version  Name:	maxresdefault.jpg Views:	1 Size:	78.0 KB ID:	14636
                              Last edited by Magic; 13-10-2017, 08:04. Reason: 25 jaar overloading....

                              Comment


                                Originally posted by Magic View Post
                                Is het Skeleton Krew ? De two player (steekt daarom Martin Gaus twee vingers in de lucht? :) Amiga game van Core Design ? :)
                                Nee. Dat kan ik met geen mogelijkheid plaatsen. (De man heet inderdaad Martin Gaus.)
                                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                                Comment


                                • Magic
                                  Magic commented
                                  Editing a comment
                                  De skeleton hoofden niet vergeten ;)
                              Working...
                              X