Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Zeg slapen jullie niet snachts

    Comment


      Ik had dat ook gehoopt en bewust iets makkelijks gepakt opdat er meer kans was voor de andere boys en girls..

      Maarja.. iKilledHer slaapt niet dus dan is hij weer!

      Comment


        knap gevonden en leuke raadplaat. ben benieuwd wat IKH ons gaat brengen.

        Comment


        • Megatron
          Megatron commented
          Editing a comment
          Dank.. ik probeer er altijd een feessie van te maken!

        Goed! Ik doe ook even een makkelijke. Jullie hebben dertig dagen…

        Click image for larger version  Name:	defenderofthecrown.jpg Views:	1 Size:	10.0 KB ID:	14515
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          defender of the crown!

          Comment


            Nee, niet goed! Hoe kóm je erbij?! 😂
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              Dan is het een VAL!! en is het The Three Stooges!

              Comment


                Argh! Correct! Ik wilde zand strooien maar viel in de kuil. Jij bent. Nu weer een moeilijke!
                Last edited by Ikilledher; 11-10-2017, 10:52.
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  haha die intro kan ik me nog wel herinneren ja, grappig!

                  Comment


                    Daar mijn vorige collage dus blijkbaar iets te makkelijk was.. nu eentje die hopelijk iets moeilijker is.. waarbij een collage vaak wel veel aanknopingspunten geeft..

                    Maar goed.. probeer het maar eens dan..

                    Click image for larger version

Name:	TryThisBitches.jpg
Views:	67
Size:	116.3 KB
ID:	14525

                    Comment


                    • rvo
                      rvo commented
                      Editing a comment
                      het zou schelen als ik wist wie die kerel was. ik ben ongekend slecht met gezichten. het is regelmatig gebeurd dat ik mijn eigen moeder niet heb herkend.

                    rvo de persoon op de foto is dan ook je eigen moeder.
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                    • Megatron
                      Megatron commented
                      Editing a comment
                      Dat gaat matten worden!

                    • rvo
                      rvo commented
                      Editing a comment
                      was het maar waar. al vraag ik mij dan wel af wie mijn vader was.

                    Ik heb nooit de Amiga versie gespeeld, maar het betreft...



                    Turbo Outrun; reis van oost-naar westkust van Amerika (daarom de kaart). Muziek en man met baard - deze ooit jonge jongen wacht nog steeds op Tel Me More en is inmiddels oud, grijs en be(b/h)aard. Astro Train; misschien was het inderdaad leuker geweest met een Decepticon, i.p.v. met de Ferrari F40 'mean machine'
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      Wow.. goed gevonden Infant..

                      Jammer helaas dat het FOUT is!

                      LOL!

                      Click image for larger version

Name:	Wrong-Way-sign.jpg
Views:	60
Size:	1.37 MB
ID:	14531

                      Comment


                        Maar de redenatie is zo ontzettend goed dat je 'm toch goed keurt, toch?

                        Ondertussen hovered mijn muis over de BUY knop van die katten trui!
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          Neen, ook de redenatie slaat de plank geheel maar dan ook geheel mis! - Helaasch!

                          **maakt afspraak bij asiel om infant daar te laten scheren en castreren!**

                          Comment

                          Working...
                          X