Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Originally posted by rvo View Post
    je kunt het eenvoudig vinden met rechtermuisknop en zoeken in google :(
    Wat zeg je nu..??.. Magic ook aan de Google?..

    Comment


      Ik neem aan dat we hier "eerlijk" zonder een simpele Google pic search ... anders is het spel geen gein aan ... tenminste niet voor mij ..
      Maar inderdaad ... het spel is Extase ... een puzzel game inderdaad ... je was op de goeie weg Megatron . Magic is weer

      Comment


      • Magic
        Magic commented
        Editing a comment
        Ik heb dit spel gespeeld vroeger.. Vond het altijd op een alien lijken ;)

      Originally posted by LuzUo View Post
      Ik neem aan dat we hier "eerlijk" zonder een simpele Google pic search ... anders is het spel geen gein aan ... tenminste niet voor mij ..
      Maar inderdaad ... het spel is Extase ... een puzzel game inderdaad ... je was op de goeie weg Megatron . Magic is weer
      Ik vind een google image search handig wanneer ik degene ben die het plaatje post.. daarmee check ik dan of anderen het via die weg kunnen vinden.. wellicht een goed idee.
      Last edited by Megatron; 08-09-2017, 09:58.

      Comment


      • LuzUo
        LuzUo commented
        Editing a comment
        Agreed... zelf wil ik niet zo spelen ... beleef er meer plezier aan door op andere manieren te checken/zoeken .. maar goed... misschien moet ik ook van te voren maar eens gaan checken of mijn plaatjes niet te makkelijk via reverse picture search gevonden kunnen worden..

      • rvo
        rvo commented
        Editing a comment
        ik doe er altijd wel wat aan om het te voorkomen :) en voor de duidelijkheid: ik gebruik het zelf niet bij het raden

      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        Kom op Magic !! Geef eens gas !!.. of zoals Magic zou zeggen.. "Geef is gas" ​​​​​​​

        Comment


          Ik heb nu zelf maar een foto gemaakt van een amiga spel.. Dan valt deze niet terug te herleiden door de googelaars onder ons :)
          Raad de plaat! Komt u allen! Doe een schot voor de boeg.. Denk je het te weten? Mag ook zeg het met meer overtuiging welk spel dit dan is :)
          Last edited by Magic; 08-09-2017, 12:18. Reason: Alleen nog zelf een foto maken van een Amiga spel op real hardware dan maar? ;)

          Comment


            Is dat Street Sports Basketball?
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


            • Magic
              Magic commented
              Editing a comment
              Infant nope.. heel erg koud ben je :)

            California Games?

            Comment


            • Magic
              Magic commented
              Editing a comment
              Nope.. nog kouder dan koud.. :) Hint dan maar nu.. Focus niet op de karakters.. deze zijn echt als afleiding :)

            Paperboy?
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


            • Magic
              Magic commented
              Editing a comment
              Infant Warm, maar nog niet helemaal :)

            Paperboy 2

            Comment


            • Magic
              Magic commented
              Editing a comment
              Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa LuzUo heeft het goed geraden!! Jij mag weer!! (wel zelf een foto nu maken he ;)
              Infant wel heel erg knap dat je er zo dicht bij zat uit parate kennis! :D
              Last edited by Magic; 08-09-2017, 12:34. Reason: geen google is toch veel leuker :)

            Paperboy 2 dan. Wat een prut game was dat :)

            EDIT: Te laat dus. Oh well. Scheelt mij weer een plaatje maken!
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


            • Magic
              Magic commented
              Editing a comment
              Je blauwe amiga mag wel weer is aangezet worden :)

            • Infant
              Infant commented
              Editing a comment
              *eens

            Click image for larger version

Name:	20170908_114334.jpg
Views:	173
Size:	3.48 MB
ID:	13557

            goed een foto dan maar ... nog steeds geen check gedaan op Google Succes!

            Comment


              Sim City ?

              Comment


                Nope

                Comment


                  Wat is dit nou? Te moeilijk ? Of heeft iedereen op vrijdag avond een social life behalve ondergetekende?

                  Comment

                  Working...
                  X