Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    mijn eerste gedachte is dat dit een endscreen is van een game die ver weg staat van deze plaatje. mijn tweede gedachte is dat dit uit een spel komt waar veel juichende mensen inzitten. iets met voetbal, of worstelen of zo. mijn derde gedachte is Rock star ate my hamster.

    Comment


      Originally posted by rvo View Post
      die ver weg staat van deze plaatje
      Jij drerrie kil?

      In het spel in het spel — ja, tweemaal — zitten veel juichende mensen maar je zult ze in het spel nauwelijks zien.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


      • rvo
        rvo commented
        Editing a comment
        ah, dinges! ja, dan weet ik het wel. bijna. oei, nog even een nachtje broeden, maar dan heb ik hem!

        oh en ja, deze plaatje, jwz.. nieuwe spelling!

      Ik moet het spel ooit gespeeld hebben want de afbeelding zegt me iets.. maar denk je nu echt dat ik daar nog op kom.. The Three Stooges is het niet.. maar zoals RVO al vermoede meen ik me ook te herinneren dat dit een screen grab is niet van de gameplay maar wanneer je een doel c.q. level bereikt (dan wel niet bereikt) hebt.. ja.. peins.. maal.. graaf!

      Comment


        Correct. Dit is een fractie van het intro van het spel.
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          Wellicht kun je ons nog een hint geven.. ik kom er in ieder geval niet op.. helaas!

          Comment


            Het spel in het spel speelt zich af in het heden maar toen was dat nog toekomst.
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


            • Ikilledher
              Ikilledher commented
              Editing a comment
              Ik moet mijn hints ietwat gepast aanleveren omdat er iemand met argusogen c.q. panoptus meekijkt. Met het spel in het spel keek ook iedereen mee; zo bleek uit de kijkcijfers.

            Aha! Een film die ik menig maal heb gekeken.. en dus het spel ook herinner op de amiga! The Running Man!

            Comment


              Originally posted by Magic View Post
              Aha! Een film die ik menig maal heb gekeken.. en dus het spel ook herinner op de amiga! The Running Man!

              Ja. Dat is goed. Waarom heb je de film meer dan eens bekeken?



              Click image for larger version

Name:	149908-the-running-man-amiga-front-cover.jpg
Views:	100
Size:	84.8 KB
ID:	14472
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


              • Magic
                Magic commented
                Editing a comment
                Ik had die film op mijn betamax video recorder :)) En het Amiga spel maakte vroeger indruk door al die digi scenes..

              • rvo
                rvo commented
                Editing a comment
                het is natuurlijk flauw om te zeggen, maar ik heb nog door de longplay van deze game geklikt op youtube omdat ik ook even dacht dat dit hem was. helaas niet goed genoeg gekeken :(

              Jeetje.. ik moet Magic wel een compliment geven.. die is echt goed in deze dingen.. respect!

              Comment


              • Magic
                Magic commented
                Editing a comment
                Toeval door die film van schwarzenegger :)

              Comment


                Kom op met je plaatje Magic!

                Another shot at the title!

                Comment


                  Megatron rvo Infant LuzUo Ikilledher

                  Ik probeer jullie weer uit te dagen met een audio ding :)

                  Dit is de intro muziek van een heel bekend Amiga 500 spel! Wie weet hem? Spreek vooral ook je vermoedens uit..

                  https://instaud.io/1kFY
                  Last edited by Magic; 10-10-2017, 23:40. Reason: Je kent hem.. echt.. dit spel heb je gespeeld ooit! :D

                  Comment


                    Ik dacht eerst even aan Psygnosis.. maar dat spel wat ik dacht leek erop.. maar helaas.. close, but no cigar als Infant zou zeggen..

                    Toen dacht ik verder.. dramatische muziek.. ik ken het.. al eens gehoord.. wat was spannend en actie.. maar niks paste erbij, en toen had ik een vermoeden.. wat als jij na de Running Man plotseling aan een ander spel dacht met Arnold Schwarzenegger...

                    BINGO!

                    Arnolds Cigar please!

                    Comment


                      Ik ga er eens stiekem vanuit dat Magic het goed gaat keuren.. maar aangezien ik morgen iets minder tijd heb, bij deze alvast die van mij.. ditmaal een collage..

                      Het betreft een spel.. je vind er alles in terug.. Titel van het spel, de uitgever c.q. het label, de muziek en een bekend merk wat in het spel voorkwam..

                      Makkelijk.. het is een bekender spel dus dit moet wel te raden zij met een overvloed aan hints..


                      Click image for larger version  Name:	Collage.jpg Views:	1 Size:	545.0 KB ID:	14494
                      Last edited by Megatron; 11-10-2017, 01:03.

                      Comment


                        British Knights, Bitmap Brothers, Renegade, Doin’ the Do van Betty Boo, die magische mislukking uit de Harry Potter-reeks, pool: in the pocket.



                        Dat bekende merk moest ik verifiëren maar dat ventje uit Magic Pockets heeft ‘BK’ op zijn jas staan.

                        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                        Comment

                        Working...
                        X