Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    LuzUo Het is Oil Imperium.. pracht game! :D

    ​​​​​​​

    Comment



      **met stomheid geslagen**
      Inderdaad een prachtgame ... heb ik veel gespeeld .. maar ik zou em niet gelijk herkend hebben ... U bent de held van de dag Magic

      Comment


        ik maakte geen enkele kans :) ik ken dit spel niet eens.. :(

        Comment


          Ok my turn! De audio challenge is on again! Infant Megatron
          rvo LuzUo Berry

          Van welk amiga 500 spel (early 90's) is deze intro muziek:

          https://instaud.io/1k4p

          Note: begint pas bij 47 seconden :)

          Comment


            Comment


            • Magic
              Magic commented
              Editing a comment
              Hoe wist je dat?

            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              wel, ik herkende de muziek. die trouwens wel echt heel erg bekend is :)

            goed, breken jullie de hoofden maar op deze. uit de categorie 'hoe heet die game ook weer'

            Click image for larger version  Name:	wellek.jpg Views:	1 Size:	405.5 KB ID:	14377

            Comment


              Geen idee.. Tijd voor een hint?

              Comment


                nu al? ik weet zeker dat morgen iemand het antwoord heeft :)

                Comment


                  ok, vooruit he. wat heeft die kerel nou precies voor kleding aan? is dat niet zo'n pak waar je mee gaat duiken en zo? in de zee?

                  Comment


                    Originally posted by rvo View Post
                    ok, vooruit he. wat heeft die kerel nou precies voor kleding aan? is dat niet zo'n pak waar je mee gaat duiken en zo? in de zee?
                    Figureerde Tahoe voor dit karakter? Wat leuk! Ik gok dat het Captain Commando is; nooit gespeeld maar de naam past wel bij de kleur badpak.
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                    • Ikilledher
                      Ikilledher commented
                      Editing a comment
                      Hmmm… ik weet het wel. Die haai is er niet voor niets in getekend.

                    Click image for larger version

Name:	33011_front.jpg
Views:	110
Size:	115.9 KB
ID:	14424

                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                      goed gedaan! ik snap alleen niet waar jij een haai hebt gezien? :)

                      anyway, jij bent.

                      Comment


                        rvo dit is vrij duidelijk een (mechanische) haai volgens mij?

                        Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2017-10-09 at 15.12.13.png
Views:	327
Size:	105.6 KB
ID:	14433
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                        • rvo
                          rvo commented
                          Editing a comment
                          sja, inderdaad. NU JE HET ZEGT. ik had het er nooit spontaan in gezien.

                        • Ikilledher
                          Ikilledher commented
                          Editing a comment
                          .T.

                        Welk spel?

                        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                        Comment


                          Zomaar een schot voor de boeg: is het.... Spitting Image ?

                          Comment


                          • Ikilledher
                            Ikilledher commented
                            Editing a comment
                            De rechter dame heeft met veel fantasie iets weg van de Iron Lady maar… nee.
                        Working...
                        X