Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Neen.

    Ik geef gewoon een tweede hint, deze 'party' bestaat uit zes.

    Comment


      Waarom is dit raadsel nog niet geraden?

      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        Omdat Infant zjn best niet doet

        Comment


          Omdat hij op dit moment niet in staat is zelf te typen, heeft Infant me gevraagd namens hem het juiste antwoord te geven. Hij meent dat het gezochte spel “Perihelion: The Prophecy” is. Hij gaf nog aan dat het ventje met de glazige ogen slaat op de ontwikkelaar “Morbid Visions”. Dat wordt kracht bijgezet door Wereld Braille Dag op 4 januari. Het uiltje op het shirt van het meisje rechts slaat op het logo van Psygnosis. Het is een dungeon crawler annex RPG; vandaar het POV-doolhof linksboven. Het ventje dat kaarsjes uitblaast die nooit gebrand hebben, heet Perihelion. Infant denkt dat Spongebob S. op het shirt van de jarige slechts is bedoeld om ons, arme raders, om de tuin te leiden. O ja! Hij herkende direct het geluidsfragment!

          Ik denk overigens dat dat niet goed is. Ik ben geneigd te denken aan Out Run.
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            Fantastisch! Je hebt het goed! En ook bijna alle hints te pakken.

            Spongebob is een latere game van deze ontwikkelaar. Party of six, dat sloeg op een RPG game met 6 karakters.

            4 januari kwam hier vandaan, al leerde ik later dat dat ook 3 of 5 januari had kunnen zijn: https://www.timeanddate.com/astronom...-solstice.html

            De intro in full:

            https://www.youtube.com/watch?v=6mNpc4oX89E

            Ik vond dit een tof spel ik heb het vroeger niet gespeeld maar kwam het laatst tegen en de art style en muziek zijn van hoog niveau.
            Last edited by rvo; 16-08-2019, 12:35.

            Comment


              Yeaaahhh, Magic is/eens!
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


                Een makkelijke dan maar

                Comment


                  Spongebob-bloemen die exploderen van blijdschap…

                  Click image for larger version

Name:	11j34o-1.jpg
Views:	71
Size:	17.5 KB
ID:	21938

                  Klaprozen. Ik weet het! Het is Cannon Fodder!

                  Click image for larger version

Name:	CannonFodder.jpg
Views:	71
Size:	26.9 KB
ID:	21939
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    Dat was niet echt moeite doen he?... naja... Another World dus.
                    Last edited by Megatron; 16-08-2019, 13:58.

                    Comment


                      Correct! Another World! Marcel aka Megatron is

                      ps screenshot is van de ps4 versie ;)

                      Comment


                        Fulco, in mijn totale arrogantie en het feit dat ik geheel overtuigd ben van mijn geweldig goede antwoord, neem ik gewoon het voorrecht om zonder af te wachten op jouw antwoord meteen alweer iets te posten.. en ja.. ik ga daarmee geheel in tegen het onnodig lang wachten op de volgende plaat... de vlerk.. de vlegel.. de brutaliteit ten top!

                        Oh.. het is NIET OutRun ook al zou dat het meest voor de hand liggende zijn.. natuurlijk is OutRun altijd goed.. maar die zoek ik niet!

                        Click image for larger version  Name:	enradenmaarweer!.png Views:	1 Size:	1.13 MB ID:	21950
                        Last edited by Megatron; 16-08-2019, 16:13.

                        Comment


                          Originally posted by Megatron View Post
                          Fulco, in mijn totale arrogantie en het feit dat ik geheel overtuigd ben van mijn geweldig goede antwoord, neem ik gewoon het voorrecht om zonder af te wachten op jou antwoord meteen alweer iets te posten.. en ja.. ik ga daarmee geheel in tegen het onnodig lang wachten op de volgende plaat... de vlerk.. de vlegel.. de brutaliteit ten top!

                          Oh.. het is NIET OutRun ook al zou dat het meest voor de hand liggende zijn.. natuurlijk is OutRun altijd goed.. maar die zoek ik niet!

                          Click image for larger version Name:	enradenmaarweer!.png Views:	1 Size:	1.13 MB ID:	21950
                          Inderdaad best wel arrogant om te denken dat ik nog geen antwoord had gegeven

                          Ik zal je post eens nader onder het vergrootglas leggen. Wordt vervolgd!

                          Comment


                            Tom cruise, race auto, een thunder storm..

                            is het amiga spel: Days of Thunder?

                            Comment


                              Outrun?

                              Comment


                              • Megatron
                                Megatron commented
                                Editing a comment
                                Ja goed! jij bent!

                                Oh nee wacht.. wel goed.. maar die zochten we niet!

                              Originally posted by Magic View Post

                              Inderdaad best wel arrogant om te denken dat ik nog geen antwoord had gegeven

                              Ik zal je post eens nader onder het vergrootglas leggen. Wordt vervolgd!
                              Ja je zat niet in een WiFi zone of trein.. dus vandaar.. maar het was goed dus tja!

                              Mooi.. pak een vergrootglas!
                              Last edited by Megatron; 16-08-2019, 22:44.

                              Comment

                              Working...
                              X