Announcement

Collapse
No announcement yet.

De Amiga Demo af-en-toe Draad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    De Amiga Demo af-en-toe Draad

    Vandaag is dit Megademo 2000 door Haujobb.. De vele kwalitatief volle en diversiteit van effecten in combinatie met de mooie en vele toegevoegde gfx maakt dit de demo van de dag!
    (die overigens niet dagelijks wordt geplaatst ;)



    #nieuws
    Last edited by Magic; 21-06-2016, 09:21.

    #2
    De volgende demo had als project coordinator onze Ramon B5.. :)

    Desire - Assembly 2015 amiga demo compo.. Enjoy!

    Comment


      #3
      mag ik, mag ik?



      edit: waarom werkt dit nou niet? ik selecteer mijn link, klik op Youtube, en verwacht dat het dan gewoon werkt. Wat mis ik?

      Comment


        #4
        rvo het is de bedoeling dat je wel een kleine comment meegeeft bij het plaatsen en dat de YouTube video ook werkt..

        Manon kan jij rvo helpen?

        Comment


          #5
          Originally posted by Magic View Post
          rvo het is de bedoeling dat je wel een kleine comment meegeeft bij het plaatsen en dat de YouTube video ook werkt..

          Manon kan jij rvo helpen?

          oh.. ik zag nergens spelregels staan :(

          De video werkt, maar niet hier op het forum. dit is de link die ik heb gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=BIPINDJReiE

          Comment


            #6
            rvo, Ik gebruik altijd [ video ]youtube url[ /video ]
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              ik vanaf nu ook.. :)

            #7

            Comment


            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              oh, eh... deze demo vind ik dus heel tof want ik vind de 3d engine zo snel

            #8
            rvo hoe vind je deze dan? Zit zelfs een stukje in van de demo die jij net postte :)


            Comment


            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              good find. was hem al vergeten. maar erg goede productie ook.

            #9
            De Amiga demo van de dag vandaag is Lapsuus door Maturefurk. Het leuke is dat deze groep in 1999 de PC demo compo won op Assembly met een PC demo.
            In 2000 werden ze 3e in de PC demo compo met een PC demo. Maar in 2001 (toen Assembly een combined demo compo had) kwamen ze met een Amiga AGA demo! (wat pas aan het eind van de demo werd aangegeven) en ze wonnen ook nog boven alle PC demos in de demo compo :) :) Enjoy!



            p.s. de volledige compo results zijn hier te lezen: http://www.pouet.net/party_results.p...ch=7&when=2001
            p.s.s. binary is hier te halen: ftp://ftp.scene.org/pub/parties/2001...mo/lapsuus.lha

            Last edited by Magic; 16-02-2016, 17:22.

            Comment


              #10
              In een nieuw retro jasje...
               

              Comment


                #11
                De Amiga demo van de dag vandaag is er 1 die bijna een jaar geleden uit kwam.. Gescrummastered door ondergetekende.. Final versie komt later dit jaar ;) Enjoy!

                Comment


                  #12
                  De demo van de dag is vandaag Menace 2 bij Desire uit 2010.. Deze demo is niet mega ultra hoogstaand maar heeft er wel aan bijgedragen dat de oer oude hollandse demogroep Desire een reboot kreeg en weer actief werd. Sindsdien is mede door main organizer Ramon B5 er een breed pallet aan producties gereleased op verschillende (old skool) platformpjes..
                  ​Enjoy! ohja.. de code van onderstaande demo is o.a. door Infant !! (nu is het wel weer is tijd voor een nieuwe amiga release door jouw gecode hoor infant.. het is te lang stil geweest nu ;)

                  Comment


                  • rvo
                    rvo commented
                    Editing a comment
                    nice one. krijg er jeuk van in mijn javascriptvingers. met name van het spul tussen 0:40 - 1:20 en 2:00 - 2:30. alleen geen idee hoe ik dat ooit zo snel ga krijgen.. 7mhz vs 16ghz problems :)

                  #13
                  Wat is JOUW demo van de dag?

                  Comment


                    #14
                    Nagual van Virtual Dreams



                    40kb en een deuntje van slechts enkele patterns op endless repeat!
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                    • Magic
                      Magic commented
                      Editing a comment
                      Super! Nog niet gezien back in the days

                    #15
                    The Black Lotus - Rift - 2014

                    eerste demo in 8 jaar van TBL op Amiga AGA/060

                    Comment


                    • rvo
                      rvo commented
                      Editing a comment
                      je kunt beter zeggen 'laatste demo van TBL'.. hoe dan ook een erg fraaie productie.
                  Working...
                  X