Announcement

Collapse
No announcement yet.

De Amiga Demo af-en-toe Draad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Originally posted by Infant View Post

    Goed lezen Magic... Ik zeg dus dat ik die nieuwe demo niet zo vet vind (best leuk, maar ook enorm eentonig). Extension, daarentegen, is wel vet.
    Maar niet nieuw

    Comment


    • Ikilledher
      Ikilledher commented
      Editing a comment
      Ik ga de politie bellen! En let wel, het LTP; dus 0900-8844 omdat het geen spoedeisende zaak betreft!

    Deze a500 demo, van het weekend uit gekomen, doet me denken aan c64 demos.. Mooi hoor..

    Comment


    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      supervet deze

    Hallo allemaal,

    Als liefhebber van demo's voor de Commodore C64 zoek ik ook dergelijke demo's voor de Amiga 500 en 1200.

    In dit topic naar een aantal demo's gekeken via Youtube en ze zijn echt geweldig om te zien! Een computer die zijn tijd ver vooruit was!

    Zelf heb ik een Amiga 500+ met de nieuwe ACA500plus en de ACA1221ec en tevens een Amiga 1200 met een ACA1233n-40.

    Waar kan ik nou echt mooie demo's vinden die ik kan zien op mijn beide Amiga systemen?

    Alvast bedankt voor de reacties!

    Comment


    Lekker deuntje.. mooie plaatjes..

    Comment


    • Infant
      Infant commented
      Editing a comment
      Ja, die flower girl is leuk. Wil daar de echte foto wel eens van zien.

    Comment


      Een ode aan de wat eerdere AGA demos in de jaren 90.....







      Last edited by Magic; 03-11-2017, 11:18.

      Comment


        Comment


          Comment


            #1 Gerp 2018 amiga demo compo afgelopen weekend!

            Comment


              Comment


                muziek is zooooooo lekker ;)

                Comment


                  Comment


                    Ja! Dít zijn demo’s!
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                    • Magic
                      Magic commented
                      Editing a comment
                      Fijn dat het u kan bekoren en niet gelijk uit de jetplane springt

                    Leuke muziek bij Moby! En.. er zijn aardig wat c64 demos die geinspireerd zijn op deze oldskool amiga 500 demo :)

                    Comment


                      Revision 2018















                      Comment

                      Working...
                      X