Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag PiSTorm WIFI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vraag PiSTorm WIFI

Hoi Amiga Freaks , ik heb een probleem met mijn pistorm32 lite , als ik de Piwifi installeer gebeurt er niets , als ik dan selecteer Turn on (onder het kopje Netwerk) dan krijg ik deze fout melding:

Click image for larger version

Name:	PPI.jpg
Views:	107
Size:	528.2 KB
ID:	30118

Weet misschien iemand waardoor dit fout loopt?

Vraag me af of hij wel verbinding krijgt met je wifi.
    Kun je vanuit de shell het volgende doen:
    C:Wirelessmanager wifipi.device

Wirelessmanager zet namelijk de verbinding met je wireless AP op.

In wireless.prefs zou het wachtwoord en SSID van je wifi moeten staan, deze kun je vinden in: SYS:prefs/Env-Archive/sys.

[SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

Comment

Hoi MrZ , het lag idd aan de router , toen ik van WPA1 + WPA2 veranderde in WPA2(CCMP) werkt ineens het PiWifi wel op mijn pistorm32.
      Bedankt voor je hulp!

Comment

Mooi dat het nu wel werkt, het is nog steeds een beta driver dus hij kapt er nog wel eens mee op dit moment.
        Hopelijk gaat Michal binnenkort weer verder met het ontwikkelen van de driver.
        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

Comment

Ja internet gaat nu veel sneller op de wifi dan op de plipbox , fijn dat het nu werkt. Ik hoop ook Michal er mee verder gaat. Wat ik ook hoop dat ze ook de USB kunnen laten werken!

Comment

De laatste patreon update van Michal was 18 April, hopelijk is hij er bijna :) ethernet op 100mb zou voor mij ook prima zijn. :)
            [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

Comment

Working...
            X