Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min of meer gedwongen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Min of meer gedwongen

    allemaal,

    Even mezelf via deze onsympathieke voorstellen;

    Ik ben Jeroen (aka Dragonkiss) en ben al sinds 1981 verslaafd aan de Commodore 64.

    Omdat ik eigenlijk een hulpgroep zoek om mijn verslaving te kanaliseren heb ik via Facebook gehoord dat het goed toeven is hier bij het 'Amiga Cafe'.
    Probleem... Wij hadden vroeger geen geld voor een Amiga, maar dat is zojuist, begreep ik, via hetzelfde Facebook opgelost.
    Ik heb dus geen reden meer om me niet aan te melden op dit forum :)

    Dus ga ik nu lekker even lezen en zien waar het schip strand de 1541 vastloopt;)

    Groet,

    DK

    #2
    En gewoon bij de verkeerde categorie gepost... nice

    Comment


      #3
      zo, jij bent snel omgepraat.. :) welkom hier!

      Comment


        #4
        Welkom! Ik zie je binnenkort hier wel verschijnen om die Amiga op te halen :-)
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          heb je voor mij nog een 1200 staan toevallig, infant? ;)

          Comment


            #6
            Originally posted by rvo View Post
            heb je voor mij nog een 1200 staan toevallig, infant? ;)
            Jij zoekt toch alleen specifieke revisies? :-)

            Volgens mij heb ik (op mijn eigen blauwe A1200 na) geen A1200tjes meer.
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #7
              ja, klopt een 2B. ik dacht misschien heb je mijn thread gemist en er nog 1 staan. jammer, maar bedankt!

              Comment


                #8
                Dank voor het hartelijke welkom dan maar :)
                Infant email verstuurt, en nogmaals bedankt voor je aanbod!
                rvo met de juiste argumenten kan een mens een eind komen

                Verder weet ik nog niet veel over de A500, ik wou er vroeger graag eentje hebben maar het ontbrak aan financiële middelen jammer genoeg. Wat dat betreft kan ik mijn hart hier wel ophalen.
                We hadden wel een oude C64 gekocht van de buren (daar speelde ik al mee vanaf 1981), in 1984 was dat...
                Uiteindelijk worden we ouder en is deze verhuisd naar de zolder en heb ik hem vorig jaar weer gevonden (ondertussen wel een andere 64 al jaren in gebruik) en wat bleek... het is een silver-label breadbin :) toch nog een beetje mazzel dus, nee hij is niet te koop en ik moet hem nog openmaken om te kijken of de keramische video module er nog in zit. Zal wel niet want dat ding heeft letterlijk jaren aan gestaan :D

                Comment


                  #9
                  rvo ik heb mijn 1200 niet meer aangeraakt sinds jij bent langsgeweest. Je mag een bod doen. :)

                  Comment


                    #10
                    Zojuist het excuus opgehaald om mee te mogen doen op dit forum :) Dank je wel R!!
                    Click image for larger version

Name:	amiga-002-07012016small.jpg
Views:	286
Size:	132.1 KB
ID:	3008
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      \o/

                      Comment


                        #12
                        ..en dat maakt mijn reactie op het voorstel van chaozz dan weer wat lastiger.. want als ik zijn amiga overneem, betekent dat weer 1 amigabezitter minder in nederland :(

                        desondanks, pb :)

                        Comment


                          #13
                          Zo Dragonkiss - wat is de status nu? :)
                          It's a wonder tall trees ain't layin' down

                          Comment


                            #14
                            Ola Amigo's

                            Status:

                            Amiga werkt, ben druk met het maken van een video kabeltje. Ik had nog een D-sub liggen en een ga scartkabel afknippen om om te solderen (wordt aan gewerkt :) ).
                            Voeding en muis (+extra's ontvangen) dat was ook een leuk momentje :D

                            Nu bezig om te kijken hoe ik een workbench disk kan scoren/schrijven maar daarvoor (vrees ik) moet ik ff 't magazijn in om de 3 en een half weer in te bouwen.
                            Wellicht heeft iemand een kopietje liggen voor weinig?

                            Verder erg druk met 't andere verhaal i.v.m. mijn werk dus het zal nog even duren voordat ik eens kan proberen de ic's te wisselen voor een andere workbench :D

                            Zoals je ziet, de hobby gaat na 30+ jaar eindelijk weer verder (wat was de C64 dan een makkelijk apparaat, stekker d'r in en speulen maar).

                            Comment


                              #15
                              Hoi Dragonkiss, heb je inmiddels een Workbench-diskette gevonden?
                              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X