Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga commercial

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga commercial

    Hee hallo,

    In 2002 heb ik met een maat een video geript en bij CommodoreBillboard geupload. Omdat het nu 2023 is en die oude mpeg versie er belachelijk slecht uit zag ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe kopie (eBay: Lawnmower Man uit 2002) en na wat huisvlijt op YouTube gezet.

    Misschien leuk voor de zondagmiddag? Enjoy!

    https://youtu.be/eNGNGrcRCXo

    #2
    Tof!!! Leuk om te zien

    Comment


      #3
      Cool
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #4
        Nice!
        write something....

        Comment


          #5
          Ah die ziet er beter uit dan die oude :). Maar wat heeft de Lawnmower Man uit 2002 ermee te maken? Het is een tijd geleden dat ik die film heb gezien, maar kan me geen overlap met de commercial herinneren.
          [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

          Comment


            #6
            Originally posted by Hailstorm View Post
            Ah die ziet er beter uit dan die oude :). Maar wat heeft de Lawnmower Man uit 2002 ermee te maken? Het is een tijd geleden dat ik die film heb gezien, maar kan me geen overlap met de commercial herinneren.
            Google is je vriend :-)

            It's a big commercial split into 4 parts. It was included on the VHS edition of "The Lawnmower Man" back in 1992. At the beginning of the tape, you'd find the usual movie-trailers. In between the trailers, you would see these commercials for the A600 and the CDTV. If you watched all 4 commercials, you would be able to answer 3 questions and get the chance to win one of three different Amiga packs.
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #7
              Ja, ik had al zoiets van, Commercial, ebay? En toen had ik em, er zal wel iets op de DVD van Lawnmower Man gezeten hebben :D Maar bedankt evengoed voor de toevoeging :)
              [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

              Comment

              Working...
              X