Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar is toch die tijd gebleven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Waar is toch die tijd gebleven?

    Ik bedoel, ik zat achter mn 1200 te coden in AMOS en ineens is er AI en ben ik stok oud.

    Het lijkt allemaal zo snel te zijn gegaan ineens.

    Ik wil weer terug naar begin jaren 90.

    #2
    Tja, de nachten dat je naar MTV Party Zone keek, spelen tot in de vroege uurtjes.
    Nu is het AI inderdaad, social media en lang leve de liefde of 1 van de vele talkshows.

    Ze doen maar, ik hou me ook wel in die jaren

    Comment


      #3
      Succes daarmee, ouwe meneer. De software die gebruikt wordt op dit forum komt uit 2000, dus mag je ook niet meer gebruiken. En ik vermoed dat de modem die je in gebruik hebt om dit in te kunnen tikken ook geen 14k4 usrobotics is

      Comment


        #4
        heel eerlijk, ik hou me ook wel in die jaren!

        Comment


          #5
          Originally posted by Radavi View Post
          Succes daarmee, ouwe meneer. De software die gebruikt wordt op dit forum komt uit 2000, dus mag je ook niet meer gebruiken. En ik vermoed dat de modem die je in gebruik hebt om dit in te kunnen tikken ook geen 14k4 usrobotics is
          Er gaan zelfs plannen de ronde om Amiga Cafe op een Xenolink BBS te laten draaien, puur om de nostalgie
          [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

          Comment


            #6
            Originally posted by rvo View Post
            heel eerlijk, ik hou me ook wel in die jaren!
            Same here
            [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

            Comment


              #7
              Originally posted by DdAzZ View Post

              Same here
              En sinds jaren heb ik nu echt weer actief mijn 1200 aan, speel nu al weer even Colonization wat dagen

              Edit: het forum loopt ook een uur achter
              Last edited by Buzzfuzz; 18-05-2023, 08:50.

              Comment


                #8
                Ik ben ook weer veel bezig met de Amiga's, gisteren weer hele dag met de A600Pimiga aan het solderen geweest. Colonization was ook echt een leuk spel. Vroeger zo veel Sid Meier en Microprose spellen gespeeld. Covert Action speel ik nogsteeds regelmatig :) Ik ga ook eens kijken hoe Microprose Grand Prix speelt op een versnelde Amiga, ik zag dat daarvoor ook de 2022 F1 mod voor is uitgekomen. Grand Prix 2 was de reden dat ik pas echt de overstap van Amiga naar PC maakte.
                [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                  #9
                  Originally posted by Buzzfuzz View Post

                  En sinds jaren heb ik nu echt weer actief mijn 1200 aan, speel nu al weer even Colonization wat dagen

                  Edit: het forum loopt ook een uur achter
                  [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                  Comment


                    #10
                    dat lost zich in oktober vanzelf weer op!

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by Hailstorm View Post
                      Ik ben ook weer veel bezig met de Amiga's, gisteren weer hele dag met de A600Pimiga aan het solderen geweest. Colonization was ook echt een leuk spel. Vroeger zo veel Sid Meier en Microprose spellen gespeeld. Covert Action speel ik nogsteeds regelmatig :) Ik ga ook eens kijken hoe Microprose Grand Prix speelt op een versnelde Amiga, ik zag dat daarvoor ook de 2022 F1 mod voor is uitgekomen. Grand Prix 2 was de reden dat ik pas echt de overstap van Amiga naar PC maakte.
                      Op dit moment gaat er nu wat op het vliegtuig vanuit Singapore, als dat binnen is dan gaan de 2 500's een facelift krijgen

                      Voor mij was de overstap naar PC Need For Speed, toen ik dat voor het eerst bij een school vriend speelde, was ik om
                      Maar ook Command & Conquer serie, UFO Enemy Unknown en ga zo maar door.

                      Nu zou mijn rede om mijn 12 jaar oude I7 975 te updaten puur Assetto Corsa zijn.
                      Met alle mods daarvoor, dat is lekker realistisch.

                      Comment


                        #12
                        Ja maar ik zag er zo uit:

                        Click image for larger version

Name:	younghandsome.jpg
Views:	147
Size:	131.4 KB
ID:	29423
                        En nu zie ik er zo uit:

                        Click image for larger version

Name:	oldfat.jpg
Views:	147
Size:	113.3 KB
ID:	29422
                        En ik begrijp gewoon bij God niet wat er gebeurd is!!!!

                        (Hoi trouwens Radavi!)

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by MiRRoRMaN64 View Post
                          Ja maar ik zag er zo uit:
                          En ik begrijp gewoon bij God niet wat er gebeurd is!!!!
                          Tja, ik begrijp het ook niet, ik heb ook een baard nu en zo'n schermpje dat ook 100 keer rondjes rent om een Amiga.
                          Mijn V2000 video recorder is inmiddels al weer gerecycled in 2 generatie auto's en nu heb ik elke 3 minuten reclame in zo'n jouw buis video'tje.

                          Ik heb geen kat, maar als die miauw zou roepen, dan heeft dat gekke Instagram en Tik Tok weer een primeur.
                          En ach, voor 30 cent tanken doen we ook niet meer, we zijn allemaal lekker groen bezig, maar vergeten dat het maken van zo'n auto 10 keer schadelijker is dan een goeie diesel, die 2 keer zover rijdt, om nog maar te zwijgen over het opladen van zo'n batterij op wielen!

                          En alle prijzen rijzen de pan uit, waar je vroeger met 1 salaris makkelijk kon rond komen is zelfs 2 nu niet genoeg en je haalt geen kar boodschappen meer, nee je hebt een klein tasje, waar je begin 1990 een rondje kon geven bij McDonald's of een paar meter bier in je cafe.
                          En nee, dat cafe is er niet meer, die is vervangen voor de zoveelste shoarma tent die na 6 maanden failliet is.
                          En die goede oude gulden, ja, nu heb je die pleuris euro die geen donder waard is ...

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by Buzzfuzz View Post

                            Tja, ik begrijp het ook niet, ik heb ook een baard nu en zo'n schermpje dat ook 100 keer rondjes rent om een Amiga.
                            Mijn V2000 video recorder is inmiddels al weer gerecycled in 2 generatie auto's en nu heb ik elke 3 minuten reclame in zo'n jouw buis video'tje.
                            ...
                            Hier nog een voorbeeldje van 10 mei 1984...

                            Click image for larger version

Name:	amigacafe.jpg
Views:	128
Size:	525.0 KB
ID:	29441
                            Attached Files
                            Last edited by PMS; 29-05-2023, 13:11.

                            Comment


                              #15
                              Jemig… Hfl. 75,- voor 10 Nashua diskettes! Ik kon me niet herinneren dat die krengen zo duur waren in die tijd. Ik had iets van Hfl. 2,- per diskette in mijn hoofd

                              Comment

                              Working...
                              X