Announcement

Collapse
No announcement yet.

USB adapter voor een USB keyboard gezocht. (A1200)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    USB adapter voor een USB keyboard gezocht. (A1200)

    Hoi Amiga freaks,

    Helaas is mijn USB adapter die over de U7 chip van de Amiga 1200 gaat stuk gegaan. (Voor een USB toetsenbord)

    Ik heb me rot gezocht op internet maar overal is het uitverkocht!

    Misschien is er iemand die zo'n adapter over heeft en hem aan mij wil verkopen?

    Mvg, Erik B.

    #2
    Dat is de SUM denk ik? Ik heb me een beetje ingelezen in de SUM vanwege de U7 chip, waar mijn indivision mk3 flickerfixer ook gebruik van maakt. De oplossing was dan om Lyra te gebruiken, omdat die over de keyboard chip klemt en niet de U7. Bij icomp hebben ze de lyra wel op voorraad, maar ik heb geen idee of dat voor jou een oplossing is. De aansluiting is ps/2 maar als ik het goed begrepen heb, is een usb keyboard die met de sum werkt, per definitie een ps/2 keyboard met usb adapter? (of andersom :D)
    Lyra Keyboard adapters - icomp - en
    ik heb zowel de SUM als Lyra zelf nooit gebruikt.
    [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

    Comment


      #3
      |Hoi , dit is toevallig ik heb zojuist de Lyra besteld omdat ik namelijk ook een indivsion mk3 wil gaan plaatsen. (deze had ik nog niet geplaatst en zag idd dat je dan niet een adapter op U7 kan plaatsen!

      Comment

      Working...
      X