Announcement

Collapse
No announcement yet.

Commodore 64 op Veronica TV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Commodore 64 op Veronica TV

    Bij het zappen was ik vanavond opeens klaarwakker toen ik een Commodore 64 in beeld zag verschijnen!
    Beeld op de monitor zag er echter te goed uit voor C64 output.
    (Film: John Wick 3 - Parabellum)

    Click image for larger version

Name:	c64-john-wick3.jpg
Views:	6949
Size:	70.3 KB
ID:	29288

    #2
    Haha, ja toevallig John Wick 3 niet zo lang geleden op stream gekeken en die C64 komt een paar keer goed in beeld. Het scherm wat je daar ziet, doet me nog het meeste denken aan de monitor die aan de XT PC van mn pa zat. Ik ben een beetje gaan googlen en mensen beweren dat het een VIC-20 is.
    [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

    Comment


      #3
      Dit kwam ik op internet tegen: Operator typing on Commodore VIC-20 (or 64) that is missing power cable, also LED power indicator is OFF. At least, power button is ON.
      Maar dat zijn details

      In het verleden had ik een Commodore 64 met lichte toetsen rechts en eentje met donkere toetsen. Beiden waren een Commodore 64.

      Comment


        #4
        Originally posted by PMS View Post
        Bij het zappen was ik vanavond opeens klaarwakker toen ik een Commodore 64 in beeld zag verschijnen!
        Altijd leuk, dat soort goofs. Persoonlijk was ik ooit flabbergasted toen ik ontdekte dat in het hoofd van de Terminator de versnellingsbak van een Tamiya Sand Scorcher is verwerkt. Ik herkende dat onderdeel uit duizenden, want ik heb in de zomer van 1980 ooit zo'n autootje in elkaar gezet. Heb 'm nog steeds in mijn bezit..!

        Bevestiging door Google:
        Click image for larger version

Name:	tamiya-special-racing-buggy-and-the-terminator-movie-3.thumb.jpg.ca317ae5a2129696644892300b74c6f7.jpg
Views:	115
Size:	110.5 KB
ID:	29499

        Comment


        • DdAzZ
          DdAzZ commented
          Editing a comment
          Tamiyanator
      Working...
      X