Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waarde Amiga 1000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Waarde Amiga 1000

    Goede avond,

    Ik kan 2 Amiga 1000's kopen. Eentje wil ik dan voor mezelf houden, de ander wil ik dan door verkopen. Heeft er iemand een idee wat ik er dan ongeveer voor kan vragen?

    Mvg,

    Wbeetje

    #2
    Vragen, tja, als ik Amibay mag geloven, dan kan je vragen wat je wil ondanks hun policy van No Price Driving.
    Het ligt ook aan de staat van de A1000, maar 200 a 300 euro moet zeker haalbaar zijn.

    Kijk wat er in zit, ik heb er een keer 1 gekocht en daar bleek een DKB Insider II in te zitten en die had ik echt voor een koopje

    Comment


      #3
      De helft van wat je voor de twee Amiga’s betaald?

      Comment


        #4
        True that

        Ik hoop dat de prijzen weer een beetje normaliseren. Ik zou graag een A1000 willen om aan mijn verzameling toe te voegen, maar de prijzen die ik op eBay voorbij zie komen maken dat absoluut onmogelijk.

        Comment


          #5
          Voor een mooie defecte/werkende A1000 sta ik altijd voor open.
          [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
          A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
          [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
          [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
          C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

          [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
          [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
          AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
          [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

          Comment


            #6
            Originally posted by PRS View Post
            True that

            Ik hoop dat de prijzen weer een beetje normaliseren. Ik zou graag een A1000 willen om aan mijn verzameling toe te voegen, maar de prijzen die ik op eBay voorbij zie komen maken dat absoluut onmogelijk.
            Reken er maar niet op, denk ik.
            Of er moet opeens heel veel minder interesse zijn.

            Comment


              #7
              Originally posted by Buzzfuzz View Post

              Reken er maar niet op, denk ik.
              Of er moet opeens heel veel minder interesse zijn.
              Koop nu achter elkaar de ZX Spectrum 48K’s en de ZX Spectrum Plus’s. Die zijn nu redelijk goedkoop voordat, die ook duur worden. Helaas worden ze niet goedkoper, maar duurder naarmate de tijd vordert. Ze worden steeds gewilder de Commodore’s en de AMIGA’s. Gelukkig begon ik er vroeg mee anders was het niet betaalbaar meer wat ik nu heb verzamelt.
              [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
              A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
              [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
              [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
              C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

              [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
              [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
              AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
              [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

              Comment


                #8
                Er staan er nu 3 te koop op MP .. voor weinig .. oh nee toch niet

                Comment


                  #9
                  Absurde prijzen allemaal. 1000's hoe gewild ook, ik brand mijn handen er niet aan.
                  [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                  Comment


                    #10
                    Bid battle tussen Marvin en Willem (op)Drijver! Nu al 2300,- voor 3x A1000 ​​​​​​... Inderdaad, daar brand ik mij ook niet aan.
                    What goes up must come down .. de vraag is alleen: wanneer?

                    Comment


                    • AMIGA JOHAN
                      AMIGA JOHAN commented
                      Editing a comment
                      Heb wat gemist tussen Marvin en Willem. Dacht, dat Willem continue bezig is met de Vampire V4. Van Marvin kan ik het wel verwachten zodra hij zijn zinnen heb gezet.

                    #11
                    Als deze generatie zijn interesses verliest in de retro computers (bejaard, dood oid) dan zullen de prijzen kelderen denk ik

                    Comment


                      #12
                      Originally posted by LuzUo View Post
                      Bid battle tussen Marvin en Willem (op)Drijver! Nu al 2300,- voor 3x A1000 ​​​​​​... Inderdaad, daar brand ik mij ook niet aan.
                      What goes up must come down .. de vraag is alleen: wanneer?
                      WTF ?! Nou in geen 2300 jaar!!
                      Die A1000 was in 2013 en was 100 euro, met DKB Insider II.

                      Wat verwacht je nou nog serieus met een A1000 te doen ?
                      Leuk hoor, maar zeker om bijvoorbeeld de DKB Kwikstart II te bemachtigen was een bijna onmogelijke opgave in mijn tijd, wel gelukt na lang zoeken, maar toch.

                      Comment


                        #13
                        Originally posted by Buzzfuzz View Post

                        WTF ?! Nou in geen 2300 jaar!!
                        Die A1000 was in 2013 en was 100 euro, met DKB Insider II.

                        Wat verwacht je nou nog serieus met een A1000 te doen ?
                        Leuk hoor, maar zeker om bijvoorbeeld de DKB Kwikstart II te bemachtigen was een bijna onmogelijke opgave in mijn tijd, wel gelukt na lang zoeken, maar toch.
                        Bedoel ik. Geen toegevoegde waarde dan nostalgische waarde op de plank. Door mensen zoals Marvin en Willem zullen deze absurde prijzen blijven rond gaan.
                        Hetzelfde is het met de CDTV, gewoon een A500 in een voor die tijd modern en gelikt jasje met cd speler onboard that's all en de prijzen waar die voor weggaan tssssssssssss.
                        (even tussen neus en lippen door "ben nog wel op zoek naar een CDTV :) LOL )
                        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                        Comment


                          #14
                          Originally posted by DdAzZ View Post
                          (even tussen neus en lippen door "ben nog wel op zoek naar een CDTV :) LOL )
                          Het is een leuk ding, maar ook daar ben je snel klaar mee.
                          Ik heb er ook 1 gehad, bootrom 2.30 er in, extra geheugen, na veel gezeur werkend gekregen.
                          Overigens met toetsenbord, bijna NOS en muis.
                          En dan pak je eerste A500 met GVP530, ja en dan denk ik, waarom CDTV ?

                          Nu heb ik overigens alleen maar een paar 1200's en 2 500's, mijn originele en degene die ik vlak daarna kocht.
                          1 1200 is nog met Blizzard 1230 IV en de rest stock, A500's zijn ook redelijk stock, 1 heeft wel 8MB en CF.
                          En eerlijk, nog steeds nauwelijks aan gehad, eigenlijk niet.

                          Comment


                            #15
                            Je kan een TF530 in de CDTV stoppen… Geeft de boost die die nodig heeft.
                            Met de juiste CPU adapter, kan de case gewoon dicht
                            Last edited by PRS; 26-02-2023, 18:39.

                            Comment

                            Working...
                            X