Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waarde Amiga 1000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Zit zelf de nut van een CDTV niet is een omgebouwde A500. Moet toegeven het is zwart, maar dat is nu mij A500 ook al. Sommige computers blijven gewoon populair zoals de ATARI Falcon of de ZX Spectrum 128K Toastrack om een paar op te noemen. Het blijft een kwestie van geluk hebben wat je tegenkomt voor de juiste prijs. 9 van de 10 keer zijn het kapotte computers op MP, die je moet nakijken of er nog leven in zit. Maar wat ze erop bieden vind ik lachwekkend.
    [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
    A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
    [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
    [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
    C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

    [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
    [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
    AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
    [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

    Comment


    • DdAzZ
      DdAzZ commented
      Editing a comment
      Reden dat ik nog wel een CDTV zou willen is dat ik bij de presentatie was bij Commodore toen deze gereleased werd in NL en ik toen werkte bij Musitapes op de Linnaeusstraat in Amsterdam en ook als een van de eerste winkels deze in de winkel had staan.
      Pure nostalgie van mijn kant :)
      Stom natuurlijk dat ik hem toen niet meteen gekocht heb met personeelskorting LOL

    • AMIGA JOHAN
      AMIGA JOHAN commented
      Editing a comment
      Leuk om te weten, dat je bij de Commodore CDTV presentatie was in NL. Dan is het zeker pure nostalgie.

    #17
    Ik heb in het begin ook 1 nieuw gehad was toen niet bijzonder maar naar wat je er nu mee kunt zou ik wel weer 1 willen scoren maar 500+ nah.

    Comment

    Working...
    X