Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rgb2hdmi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Rgb2hdmi

    Gisteren de RGB2HDMI mod voor de A2000 geïnstalleerd en moet zeggen, ben niet teleurgesteld eerder verrast dat het ook echt perfect werkt.
    Nu alleen nog een backplate met HDMI aansluiting ala Jan Beta fabriceren.
    Last edited by DdAzZ; 05-01-2023, 15:23.
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Ik heb een Rgb2hdmi in mijn A500+ zitten die het ook super goed doet!

    Comment


      #3
      Is het niet slimmer en Pi-storm te installeren en daarvan de HDMI-uitgang te gebruiken? Of kan dat niet?

      Comment


        #4
        Originally posted by leof View Post
        Is het niet slimmer en Pi-storm te installeren en daarvan de HDMI-uitgang te gebruiken? Of kan dat niet?
        Met HDMI van Pi-Storm krijg je alleen RTG.
        Er zijn wel ideeën om dit in de toekomst mogelijk te maken zodat alles (Amiga native en RTG) met Pi-Storm uit 1 HDMI kabel komt.
        Of en wanneer geen idee.
        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

        Comment


          #5
          Originally posted by MrZ View Post

          Met HDMI van Pi-Storm krijg je alleen RTG.
          Er zijn wel ideeën om dit in de toekomst mogelijk te maken zodat alles (Amiga native en RTG) met Pi-Storm uit 1 HDMI kabel komt.
          Of en wanneer geen idee.
          leof Wat MrZ zegt :)
          Dan is deze oplossing met de Pi zero het enige wat nu goed werkt.
          [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

          Comment


            #6
            Zodra mijn Amiga flink warm wordt krijg ik horizontale strepen, als ik RGB2HDMI gebruik.

            Comment


              #7
              leof Heb je toevallig de Pi iets overgeklokt?
              Je kan dan proberen om op de Pi een Heatsink te plaatsen, lijkt mij duidelijk oververhitting.
              [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

              Comment


                #8
                Nee, de Pi is niet overgeklokt. Er zit wel ook nog een PiStorm in deze A500.

                Comment

                Working...
                X