Ik heb deze tutorial betreffende iGame tot op de puntjes gevolgd:
https://youtu.be/yi77aaE8lAU
maar tegen het eind maakt de persoon een opmerking dat iGame een FPU nodig heeft. Als je die video bekijkt pakt hij een igame.lha bestand uit en klikt direct op iGame en niet op Install-iGame. Dat laatste is nogal raar. Als ik hetzelfde doe wat hij doet, op een echte Amiga 1200 dan, dan krijg ik ook een "Program Failed (error #8000000B) - Wait for disk activity to finish" melding. Maar recentelijk was ik nog bij Abelientje, en daar draaide iGame aanvankelijk wel. Rom en OS is nog steeds 3.1.4 (3.1 OS en Rom ondersteunde veel te kleine partities en was hopeloos verouderd).
De A1200 heeft een A1208 V3 8MB FastRAM Expansion van Amigastore, maar dus geen co-processor. Ik heb nu een aantal whdload games keurig in een mapje staan, getest en die werken allemaal prima met whdload. Dus wat is het verhaal met iGame en deze zgn "FPU"? Dat is de 1e keer dat ik daar van hoor.
https://youtu.be/yi77aaE8lAU
maar tegen het eind maakt de persoon een opmerking dat iGame een FPU nodig heeft. Als je die video bekijkt pakt hij een igame.lha bestand uit en klikt direct op iGame en niet op Install-iGame. Dat laatste is nogal raar. Als ik hetzelfde doe wat hij doet, op een echte Amiga 1200 dan, dan krijg ik ook een "Program Failed (error #8000000B) - Wait for disk activity to finish" melding. Maar recentelijk was ik nog bij Abelientje, en daar draaide iGame aanvankelijk wel. Rom en OS is nog steeds 3.1.4 (3.1 OS en Rom ondersteunde veel te kleine partities en was hopeloos verouderd).
De A1200 heeft een A1208 V3 8MB FastRAM Expansion van Amigastore, maar dus geen co-processor. Ik heb nu een aantal whdload games keurig in een mapje staan, getest en die werken allemaal prima met whdload. Dus wat is het verhaal met iGame en deze zgn "FPU"? Dat is de 1e keer dat ik daar van hoor.
Comment