Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heb lure of the temptress , nederlandse versie, in software gezet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb lure of the temptress , nederlandse versie, in software gezet.

Heb lure of the temptress in software gezet, als zip-file, betreft 4 floppys, in scp-formaat, dit omdat ze beveiligd zijn.
    Dit betreft een nederlandse versie, die ooit uigebracht is, en die ik toendertijd origineel aangeschaft heb.
    Probeer eens?

Bedankt!

Ik ken het spel zo niet, maar zal het eens uit proberen.

Comment

Tof!
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

Comment

vond het in de kast, en er zijn er niet veel van, de nederlandse versie dan, dus wou hem delen.....

Comment

Misschien stom vraagje. Maar heb je hem nog in bezit?

Comment

Comment

Comment

Kan nu geen fotos van de box posten......op de eerste foto is een gedeelte zichtbaar.
                Last edited by najib; 09-01-2025, 22:41.

Comment

Ik herinner me alleen de titel van een review in Amiga Power of CU Amiga. Maar aangezien mijn vaste kopie-dealers het spel niet hadden heb ik het verder nooit gespeeld en is het half in de vergetelheid geraakt in de grijze massa. Ik zal eens een Youtube longplay video opzoeken (want een Amiga heb ik ook al lang niet meer).

Comment

ik wist niet dat deze in het nederlands is uitgebracht! destijd wel veel gespeeld, het zit goed in elkaar.

Comment

Working...
                    X