Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Asahi Project?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Originally posted by Verkoophoek View Post
    Er is een mal voor de tankmuis, dus zou je bij deze serie cases een muis in bijpassende kleur kunnen maken.
    De tankmuis is een aparte mal. Let op, doorzichtige tankmuizen in matching Colors kan wel, maar reken dan wel op een meerprijs... en, technisch gezien is de Tankmuis iets van de Amiga 500/600/1000/2000/CDTV... de 1200 had een andere muis immers.

    Comment


      #47
      Een beetje off topic, maar vast iets wat Megatron wel weet gezien de voormalige CD32 A12000.net case. Weet jij de precieze RAL kleur hiervan? Ik ben opzoek naar PLA filament om wat CD32 accesoires te printen. Dank!

      Comment


        #48
        Originally posted by spud View Post
        Een beetje off topic, maar vast iets wat Megatron wel weet gezien de voormalige CD32 A12000.net case. Weet jij de precieze RAL kleur hiervan? Ik ben opzoek naar PLA filament om wat CD32 accesoires te printen. Dank!
        Ja, hebben we ooit eens gedeeld ergens maar vraag me even niet wat die waarde was voor de Case en de Caps. Zou ik even moeten nakijken voor je.

        edit: de CD32 was een Custom mix “kloddertje van dit een een vleugje zo” om die CD32 kleur te krijgen dus… daarom ook maar 1 batch en alle 250 Cases maar eenmalig.
        Last edited by Megatron; 30-06-2022, 10:26.

        Comment


        • spud
          spud commented
          Editing a comment
          OK, thanks voor de info, jammer dat het niet een standaard kleurtje is.

        #49
        Originally posted by spud View Post
        OK, thanks voor de info, jammer dat het niet een standaard kleurtje is.
        Ja, eens.. maar het moest zo goed mogelijk lijken op een CD32 en 30 jaar geleden waren de kleuren iets anders.. daarom zijn de cases in de "originele" kleur ook heeeel erg close, maar niet exact hetzelfde.

        Comment

        Working...
        X