Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Als je veel computers hebt, moet je veel monitors hebben ook"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    "Als je veel computers hebt, moet je veel monitors hebben ook"

    Click image for larger version

Name:	monitors.jpg
Views:	203
Size:	116.5 KB
ID:	27949
    Vond het een leuk filmpje dus ik deel het met jullie.
    https://ademu.home.xs4all.nl/cvml/Ie...308%20Jaak.mp4


    #2
    Ik vraag me af hoeveel hier nog werkend van is ?
    Maar WTF ?!
    Had dit niet een beetje netjes in rekken gekund ?

    Comment


      #3
      Ik hoop dat zijn erfgename er hetzelfde over denken, anders beland dit daadwerkelijk op de stort.

      Comment


        #4
        “I'm gonna make him an offer he can't refuse."
        [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
        A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
        [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
        [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
        C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

        [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
        [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
        AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
        [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

        Comment


          #5
          Takes the term Hoarder to a complete new level
          [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

          Comment


            #6
            Ach ze zeggen altijd dat (amiga) hardware uit die tijd onverwoestbaar is, ze werken vast allemaal nog wel. Even door de wasmachine, afdrogen met een fohn en alle 300 monitoren op 1 stekkerdoos aansluiten. Komt goed

            Comment


              #7
              Waarom schenk hij het niet aan een computer museum, dan kunnen mensen ervan genieten.
              [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
              A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
              [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
              [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
              C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

              [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
              [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
              AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
              [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

              Comment


                #8
                Ik ken Jaak al een tijdje. Sympathieke man die inderdaad veel en veel te veel heeft. Veel is defect hiervan.

                Hij heeft wel heel veel kennis en krijgt zowat alles wel weer aan de praat, al duurt het erg lang en is het voor hem klaar als er iets van een uitvoer wordt gegeven, daarna gaat hij niet meer verder.

                Hij heeft een idee om een soort repairshop te beginnen voor oude computers. 100 locaties van minimaal 700m2 verdeeld over Nederland en België die dan door de overheden gekocht worden om iedereen gelegenheid te geven om te repareren.

                Al een aantal keer is er een poging gedaan om een catalogus aan te leggen van de spullen die hij heeft, maar tot nu toe is dat weinig succesvol.

                Comment


                  #9
                  Originally posted by WHiZZi View Post
                  Ik ken Jaak al een tijdje. Sympathieke man die inderdaad veel en veel te veel heeft. Veel is defect hiervan.

                  Hij heeft wel heel veel kennis en krijgt zowat alles wel weer aan de praat, al duurt het erg lang en is het voor hem klaar als er iets van een uitvoer wordt gegeven, daarna gaat hij niet meer verder.

                  Hij heeft een idee om een soort repairshop te beginnen voor oude computers. 100 locaties van minimaal 700m2 verdeeld over Nederland en België die dan door de overheden gekocht worden om iedereen gelegenheid te geven om te repareren.

                  Al een aantal keer is er een poging gedaan om een catalogus aan te leggen van de spullen die hij heeft, maar tot nu toe is dat weinig succesvol.
                  Mhaw, keertje met een man of 20 hier doorheen en dan hebben we wel een aardig idee denk ik zo.

                  Overheden met repairshops ?
                  Nobel plan, echt!

                  Maar in de realiteit gooit men liever 15 miljoen over de balk met eiwit vaccins die over die over pakweg 4 maanden en 2 weken over de datum zijn en dan alle 800000 + in de container kunnen.
                  De andere kant is ook weer dat het stroomnet het niet aan kan, al die ouwe dingen trekken gelijk die windmolens krom en alle oude kabels in de grond fikken er gelijk uit.

                  En ja, als Poetin dan echt gevaarlijk wordt, zitten we in een nucleaire winter, alles wat daarna nog zou werken wordt dan eerlijk communistisch verdeeld

                  Comment

                  Working...
                  X