Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Amiga expert: Barbara Bieshaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by Infant View Post

    Niet alles waar je het niet mee eens bent is een oplichtersbende.
    Het is niet dat ik het er niet mee eens ben, ik heb Ebay en Marktplaats ook gebruikt en het ging jaren lang goed. Het is ongeveer vanaf 2010 meer mis gegaan dan goed.
    En ja ik ben blij dat we het Cafe hebben, Amigascene en Amibay om eens wat te verkopen / kopen.
    Amibay is dan wel weer geen prijs discussie, maar het is in ieder geval veel veiliger dan Ebay en zeker Marktplaats.


    Comment


      #17
      The saga continues ... maar met een nieuwe "expert"! Deze meneer lijkt wat meer met beide benen op de grond te staan .. desondanks .. nog steeds errug veel geld ... (en nog steeds uit 1984)

      https://www.catawiki.com/nl/l/571472...ele-verpakking

      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20220331-132703.jpg Views:	1 Size:	360.0 KB ID:	27935
      Last edited by LuzUo; 31-03-2022, 13:35.

      Comment


        #18
        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-03-31 at 14.00.06.png
Views:	97
Size:	224.3 KB
ID:	27937
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #19
          Blue Whale he, okay, PICS OR IT DID NOT HAPPEN!

          Comment


            #20
            Moet wel echt zijn ... kijk maar .. Toby en z'n Blue Whale ..

            Click image for larger version

Name:	2022_03_31_17_52_53_21st_Century_Shipping_IFAW.png
Views:	139
Size:	401.4 KB
ID:	27942

            Comment


              #21
              Haha. Hij is ook gewoon te vinden op LinkedIn, met een recentere foto denk ik. Seems legit.
              Originele verpakking wil overigens niet zeggen dat het ook sealed is. Mijn pa (net als Toby woonachtig in Hoorn) zou bij catawiki aan de slag kunnen als expert op prijzen van modeltreintjes en als die in originele verpakking zitten (zelfs als de verpakking er niet meer nieuw uitziet) is dat spul gewoon veel meer waard. Ik ben benieuwd hoeveel Amiga's Toby in zijn leven is tegengekomen. Azie en Engeland liggen nog ver van elkaar vandaan :)
              [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

              Comment


                #22
                Originally posted by LuzUo View Post
                Moet wel echt zijn ... kijk maar .. Toby en z'n Blue Whale ..

                Click image for larger version  Name:	2022_03_31_17_52_53_21st_Century_Shipping_IFAW.png Views:	29 Size:	401.4 KB ID:	27942


                Originally posted by Hailstorm View Post
                Haha. Hij is ook gewoon te vinden op LinkedIn, met een recentere foto denk ik. Seems legit.
                Originele verpakking wil overigens niet zeggen dat het ook sealed is. Mijn pa (net als Toby woonachtig in Hoorn) zou bij catawiki aan de slag kunnen als expert op prijzen van modeltreintjes en als die in originele verpakking zitten (zelfs als de verpakking er niet meer nieuw uitziet) is dat spul gewoon veel meer waard. Ik ben benieuwd hoeveel Amiga's Toby in zijn leven is tegengekomen. Azie en Engeland liggen nog ver van elkaar vandaan :)
                En toch begrijp ik het niet, dat in doos.
                Serieus!
                Vroeger gingen verpakkingen gelijk de vuilnisbak in en tegenwoordig is iets in doos meer waard, dan de inhoud
                En model treintjes heb ik ook liggen hoor, dus ook daar weet ik wel wat geld waard is.

                Comment

                Working...
                X