Announcement

Collapse
No announcement yet.

amiga 4000 vraag en verkoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    amiga 4000 vraag en verkoop

    ik ben in het bezit van een Amiga 4000/040. inclusief een cybervision 64/3d en toetsenbord. Helaas heb ik er geen monitor bij en kan ook niet testen of de Amiga nog goed werkt. Ik was benieuwd of iemand weet wat deze tegenwoordig waard is. Ik zou hem ook graag aan de praat krijgen maar heb geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken.
    groet Patrick
    Click image for larger version

Name:	IMG_4325.jpeg
Views:	241
Size:	2.95 MB
ID:	27654 Click image for larger version

Name:	IMG_4324.jpeg
Views:	239
Size:	2.89 MB
ID:	27657
    Attached Files

    #2
    Een Amiga 4000 is heel veel geld waard. Zelfs als hij niet in zo'n goede staat is zoals die van jou.
    De batterij heeft zo te zien al veel schade aangericht aan het moederbord. Advies is dan ook die van het moederbord te verwijderen.
    Er zijn mensen die zo'n schade in het algemeen goed kunnen herstellen.
    In deze staat met een CyberVision zal hij ca. duizend euro opleveren. In gerepareerde staat nog veel meer.

    Je kunt de grafische kaart aansluiten op een VGA-monitor. Als de instellingen toevallig goed staan krijg je dan beeld mits het moederbord niet teveel beschadigd is natuurlijk.
    Het beschikbaar hebben van een Amiga monitor is eigenlijk toch wel nodig om te zien wat er aan de hand is.

    Comment


      #3
      dank je wel, dan ga ik op zoek naar iemand die kan helpen om de Amiga te repareren. Als er iemand is die interesse heeft om hem in deze staat te willen kopen hou ik me aanbevolen. groet Patrick

      Comment


        #4
        Originally posted by patrick colli View Post
        dank je wel, dan ga ik op zoek naar iemand die kan helpen om de Amiga te repareren. Als er iemand is die interesse heeft om hem in deze staat te willen kopen hou ik me aanbevolen. groet Patrick
        Neem even contact op met tsb - die doet dit soort werkzaamheden vaker.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          Mocht tsb geen interesse hebben, bij a1k.org zijn er nog wel enkelen die dit soort werk doen voor vriendelijke bedragen.
          Hiervan heb ik al enkele keren met veel succes gebruik mogen maken.

          Comment

          Working...
          X