Announcement

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met Dell P2214Hb monitor ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    iemand ervaring met Dell P2214Hb monitor ?

    Stamgasten!

    Een collega van mij heeft zijn A500 via een VGA adapter van Amikit op een Dell P2414Hb aangesloten en deze setup is perfect, geeft goed beeld zonder ghosting etc etc.
    Nu heb ik hier een Dell P2214Hb staan en wilde via deze weg eens vragen of er onder jullie stamgasten mensen zijn die ervaring hebben met dit type monitor ?
    Ik heb de compatibility lijst er al op nageslagen en daar wordt de monitor wel vermeld al zijnde geschikt,
    Wie kan mij meer vertellen?
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Dat gaat alleen werken als je Kickstart 2.0 of hoger hebt geïnstalleerd. Dan nog kun je je afvragen of DblPal of Multiscan etc. nou wel zo geschikt zijn. Voor games sowieso niet.
    Of je bedoelt een andere en ook duurdere adapter die actief het signaal omzet van RGB naar VGA, b.v. de GBS-8200.
    Het alternatief met verreweg de beste beeldkwaliteit lijkt mij Raspberry RGB2HDMI.

    Comment


    • DdAzZ
      DdAzZ commented
      Editing a comment
      Is voor mijn A2000 project, die ik zo wie zo wil voorzien van Kick 2.0.
      Voor nu staat de 2000 even opzij geschoven i.v.m. verkoop van ons huis en ga het verder oppakken wanneer mijn nieuwe werk/hobby kamer gereed is in het nieuwe huis.
      Die Raspberry RGB2HDMI ziet er veel belovend uit moet ik zeggen en zag dat er zelfs al een PCB uitvoering is voor Big Boxes d.m.v. een Isa kaart.
      Dus dan Genlock eruit en RGB2HDMI kaart erin.
      Maar eerst dus verhuizen en de 2000 weer werkend zien te krijgen.
      Last edited by DdAzZ; 07-01-2022, 14:33.

    #3
    Klopt, er is een videoslot adapter versie voor de Amiga 2000 : RGB naar HDMI Video-Adapter board Rev1.1 voor Amiga 2000 of 3000 | Retro-Updates.com

    Comment


      #4
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment

      Working...
      X