Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe aanwinsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Nieuwe aanwinsten

    Ben blij met deze nieuwe Amiga spellen. Wilde ik even delen. Verwacht ook nog Shadows of Sergoth, maar dat duurt nog even. Geeft niet. Kan toch niet alles tegelijkertijd spelen.
    Click image for larger version

Name:	20211210_115733.jpg
Views:	189
Size:	1.07 MB
ID:	27569

    #2
    Ik kan die big box dozen ook altijd wel waarderen!

    Echter, geen van de bovenstaande spellen ken ik en heb ze dus ook nog nooit gespeeld… Is ‘t wat?

    Comment


      #3
      Ja, big box games zijn tof. Ik heb dat met name met de LucasArts spellen waarbij er van-alles-en-nog-wat in de doos zit. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten :-)
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        PRS en Infant Big boxen zijn gaaf. Ik heb er ook een "paar" (moet drastisch weer eens een nieuwe boekenkast erbij kopen :).

        Wat ik de laatste tijd vooral leuk vind zijn nieuwe spellen voor Amiga, Commodore 64 en LYNX. Of vernieuwde uitgaven van oude spellen en het verhaal daarachter, zoals bij Legend of Falconia: Een oud spel dat destijds alleen in het Duits is uitgekomen en nu opnieuw in het Engels (alhoewel de fysieke documentatie voornamelijk Duits is). Beide spellen lijken me leuk. Ik heb alleen de eerste tien minuten gespeeld en moet er verder nog aan beginnen. Eerst Briley Witch Chronicles voor de Commodore 64 uitspelen. Daar is helaas (nog) geen fysiek exemplaar van beschikbaar.

        Comment

        Working...
        X