Announcement

Collapse
No announcement yet.

OS 3.2 of 3.1.4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    OS 3.2 of 3.1.4?

    Wat is het wezenlijk verschil tussen deze beide OS-en? OS 3.2 is voor mij volledig nieuw, omdat ik er een tijdje uit ben geweest. OS 3.1.4 was een verademing omdat je eindelijk grotere partities kon gebruiken. Ik zie dat OS 3.2 op cd wordt geleverd maar hoe installeer je dat dan op je A1200 als je geen cdrom speler hebt? Mocht dat OS beter zijn, is deze ook op diskette te leveren? En heb je ook fysieke roms nodig met rom 3.2?

    Verder wou ik toch even opmerken betreffende dit forum dat er niet echt een "Amiga hardware" or "Amiga Software" subforums lijken te zijn waardoor alles hier "aan de bar" beland. Misschien iets om toe te voegen?

    #2
    Originally posted by Snowwie View Post
    Verder wou ik toch even opmerken betreffende dit forum dat er niet echt een "Amiga hardware" or "Amiga Software" subforums lijken te zijn waardoor alles hier "aan de bar" beland. Misschien iets om toe te voegen?
    De meeste discussies gaan alle kanten op waarbij het topic zowel hardware alsmede software is... en alles wat er raakvlak mee heeft. En dit is geen AmiBay waar alles in hokjes MOET zitten. Het is een cafe.. lullen doe je aan de bar!

    Proost

    Comment


      #3
      AmigaOS3.2 wordt inderdaad op CD geleverd, maar optioneel zijn ook de installatie diskettes beschikbaar. Deze kun je natuurlijk ook zelf maken ahv de ADF files op de CD, of je gebruikt een Gotek om de ADF files direct te lezen voor installatie. Natuurlijk heb je voor het laatste wel even een CDROM speler nodig om de ADF files op je USB stick te zetten.

      Comment

      Working...
      X