Announcement

Collapse
No announcement yet.

The A500 mini. Wie gaat er een kopen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    The A500 mini. Wie gaat er een kopen?

    Net de aankondiging van de A500 mini gelezen: https://retrogames.biz/thea500-mini

    Onlangs een The C64 Maxi overgekocht en ik moet zeggen dat het toch wel leuk speelgoed is naast de echte oude C64.

    Alhoewel ik al een Amiga 500 heb, en een Minimig (via de Chameleon) en een MiSTer, komt deze The A500 Mini er misschien ook wel bij. Alleen al de controller en de muis lijken me leuk om te hebben.
    Een eventuele Maxi wordt misschien iets te groot voor bij alle andere apparaten op het bureau.

    #2
    Ik ga er wel eentje scoren denk ik. Alleen al vanwege de doos, muis en controller :)

    Comment


      #3
      Eh.. Nee, lijkt me niets.

      Als hij full sided was, of het keyboard zou werken zou ik er eens over nadenken!

      Comment


        #4
        dit soort dingen zijn grappig als je van games houdt , ik houd van knutselen met hardware en heb dus niks met dit soort 'emulators' :)

        Comment


          #5
          Ah ja ... Als hebbedingetje erbij ... Voor naast al die andere "mini" varianten die 1x zijn gespeeld en daarna mooi en schattig staan te wezen ..
          Maar als die prijs van 130,- die ik ergens las gaat kloppen dan weet ik het zo net nog niet .. das dan wel weer een beetje veel van het goede

          Comment


            #6
            Originally posted by Evil_Ed View Post
            dit soort dingen zijn grappig als je van games houdt , ik houd van knutselen met hardware en heb dus niks met dit soort 'emulators' :)
            Herkenbaar. Ik houd vooral van games. En soms van knutselen. Maar dan sloop ik weer wat en dan kan ik niet meer gamen.

            Originally posted by LuzUo View Post
            Ah ja ... Als hebbedingetje erbij ... Voor naast al die andere "mini" varianten die 1x zijn gespeeld en daarna mooi en schattig staan te wezen ..
            Maar als die prijs van 130,- die ik ergens las gaat kloppen dan weet ik het zo net nog niet .. das dan wel weer een beetje veel van het goede
            Vind ik ook. Ik heb de The C64 Maxi ook pas gekocht toen ik hem tweedehands voor een lagere prijs in huis kon halen.

            Comment


              #7
              Ik sla over. Zowiezo alternatieven genoeg voor het het amiga gevoel, maar er gaat niets boven een echte.

              Comment


                #8
                Vind het wel grappig om hem erbij te hebben, voor op de plank zeg maar.
                Maar ik blijf het sowieso wel bij de echte houden...

                Comment


                  #9
                  Ziet er op zich gaaf uit, ook het menu zo in eerste instantie. En voor het spelen van games of draaien van demo’s wellicht leuk. Aangezien mijn vrouw absoluut geen Amiga in de woonkamer wil is dit wellicht een mooie optie. Ik kan hem dan introduceren als functionele eyecatcher voor onder de tv.
                  Echter de nostalgie zit toch echt wel in de Rock Lobster met authentieke DD schijfjes. Het klikken van de drive maar ook esthetisch kan niets op tegen het origineel. En eerlijk gezegd gaat mijn hart altijd nog weer harder kloppen als ik met X-Copy een schijfje kopieer. Al is het alleen maar om weer even terug te gaan in de tijd van toen.
                  write something....

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Lowranger View Post
                    Echter de nostalgie zit toch echt wel in de Rock Lobster met authentieke DD schijfjes. Het klikken van de drive maar ook esthetisch kan niets op tegen het origineel. En eerlijk gezegd gaat mijn hart altijd nog weer harder kloppen als ik met X-Copy een schijfje kopieer. Al is het alleen maar om weer even terug te gaan in de tijd van toen.
                    amen :)

                    Comment


                      #11
                      De mini is al te pre- orderen bij nedgame.nl prijs € 130 best kostbaar
                      Last edited by marco1975; 15-08-2021, 11:33.

                      Comment

                      Working...
                      X