Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire Firebird en IceDrake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ik heb V1 van de Vampire ooit aangeschaft. Nadat V2 in ontwikkeling kwam is daar nooit meer aandacht aan besteed door de ontwikkelaars. Zo gaat het nu met V2 ook.
    De V1 kaart heb ik nog wel goed kunnen verkopen. En V2 zul je ook wel makkelijk kwijt kunnen raken op de Amiga-markt.
    Tja, zo werkt het dus met de Vampires.

    Comment


      #17
      Originally posted by leof View Post
      Ik heb V1 van de Vampire ooit aangeschaft. Nadat V2 in ontwikkeling kwam is daar nooit meer aandacht aan besteed door de ontwikkelaars. Zo gaat het nu met V2 ook.
      De V1 kaart heb ik nog wel goed kunnen verkopen. En V2 zul je ook wel makkelijk kwijt kunnen raken op de Amiga-markt.
      Tja, zo werkt het dus met de Vampires.
      Zo werkte het ook met de 68K processors. 68020, 68030, 68040 en 68060 turbo kaarten. Zo lang mensen geld betalen voor meer en beter, blijft het komen.
      Amiga 1200, IMac MorphOS

      Comment


        #18
        Originally posted by leof View Post
        Ik heb V1 van de Vampire ooit aangeschaft. Nadat V2 in ontwikkeling kwam is daar nooit meer aandacht aan besteed door de ontwikkelaars. Zo gaat het nu met V2 ook.
        De V1 kaart heb ik nog wel goed kunnen verkopen. En V2 zul je ook wel makkelijk kwijt kunnen raken op de Amiga-markt.
        Tja, zo werkt het dus met de Vampires.
        Hier ook de v1, die haalde toen 030 snelheid.
        maar er werd ook een a4tje bijgeleverd 'dat dit een product is wat nog niet af is' !
        ​​​​​​Je kocht het wat het op dat moment deed en niet wat het in de toekomst kan doen.

        Ik denk dat de v2 nog wel een tijdje updates gaat krijgen, maar geen nieuwe features. Hij is ook al een aantal jaren op de markt, dus nu verkopen en de v4 preorderen :)

        ​​​​​​Maar snelheid is zeker niet alles en de aca kaarten van Jens zijn ook gewoon erg goed, naar mijn mening. Hij heeft het net wat beter voor elkaar dan de makers vd Vampires.

        ​​




        ​​​​​
        Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

        Comment


          #19
          Originally posted by Benny View Post
          ​​​​​​Maar snelheid is zeker niet alles en de aca kaarten van Jens zijn ook gewoon erg goed, naar mijn mening. Hij heeft het net wat beter voor elkaar dan de makers vd Vampires.
          ​​​​​
          Helemaal mee eens.

          Comment


            #20
            Originally posted by Benny View Post

            ​​​​​​Maar snelheid is zeker niet alles en de aca kaarten van Jens zijn ook gewoon erg goed, naar mijn mening. Hij heeft het net wat beter voor elkaar dan de makers vd Vampires.


            ​​​​​

            Originally posted by leof View Post
            Helemaal mee eens.
            Vind de Blizzard 1230 IV beter, dan de ACA. Vind de ACA een goede tweede keuze vooral nu met de aankomende ACA1234-50. Zodra de ACA1234-50 uitkomt is de kans groot, dat ik het weer koopt. Jens is goed bezig met 11 jaar ervaring van 68030 kaarten. Heb het gevoel, dat het meer moeite kost om weer een 68030 te kunnen verwezenlijken voor een betaalbare prijs.
            [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
            A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
            [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
            [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
            C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

            [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
            [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
            AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
            [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

            Comment

            Working...
            X