Ik wacht nu al een week op een pakketje van Alinea Computers in Duitsland.
Het is weer bingo, net als mijn eerste ervaring ervaring met Deutsche Post en PostNL toen ik iets gekocht had bij Vesalia. Ze (Duitse winkels) kiezen de budget verzend optie van DHL/Deutsche Post. Die stuurt het naar de grens. Daar registreert Deutche post dat het pakket is overgedragen aan PostNL. PostNL zegt: "welk pakket, wij hebben niets". PostNL weigert daarna het pakket op te sporen want alleen Deutsche Post is de verzender en die vraagt niet om een onderzoek. Deutsche Post kijkt nog 3x in het systeem om te zien of het inderdaad is afgeleverd aan Nederland en daarmee klaar.
Vandaar mijn vraag: is een week te vroeg voor iets uit Duitsland (uit Spanje duurt ook week) of zal ik maar via PayPal mijn geld terug vragen. Heeft iemand daar ervaring mee trouwens?
Het is weer bingo, net als mijn eerste ervaring ervaring met Deutsche Post en PostNL toen ik iets gekocht had bij Vesalia. Ze (Duitse winkels) kiezen de budget verzend optie van DHL/Deutsche Post. Die stuurt het naar de grens. Daar registreert Deutche post dat het pakket is overgedragen aan PostNL. PostNL zegt: "welk pakket, wij hebben niets". PostNL weigert daarna het pakket op te sporen want alleen Deutsche Post is de verzender en die vraagt niet om een onderzoek. Deutsche Post kijkt nog 3x in het systeem om te zien of het inderdaad is afgeleverd aan Nederland en daarmee klaar.
Vandaar mijn vraag: is een week te vroeg voor iets uit Duitsland (uit Spanje duurt ook week) of zal ik maar via PayPal mijn geld terug vragen. Heeft iemand daar ervaring mee trouwens?
Comment