Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga OS3.2 uitgekomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nou, vooruit. Zojuist OS3.2 en 1 kickrom en je laatste 4gb cf kaartje bij je besteld. Eens kijken of het me lukt om van scratch een setup te maken in WinUae en dan de boel te clonen/kopieren naar het cf-kaartje voor 1 van mijn 2 A1200’s..

    Comment


      #17
      Top!!! Ik verwacht dat mijn bestelling elk moment door de brievenbus valt.

      Comment


        #18
        Click image for larger version

Name:	Corretiepic.jpeg
Views:	368
Size:	88.1 KB
ID:	27001 Ik heb hem vandaag binnen gekregen en heb op mijn A500+ geinstalleerd. Morgen ga ik het ook op mijn A1200T met vampire installeren!
        Last edited by Erik B; 24-05-2021, 22:34.

        Comment


        • AMIGA JOHAN
          AMIGA JOHAN commented
          Editing a comment
          Ziet er goed uit, Erik.

        #19
        Ook maar besteld, moet iets met die zomer die niet wil komen..... ;)

        Comment


          #20
          Click image for larger version

Name:	os32pp.jpg
Views:	383
Size:	836.2 KB
ID:	26987 Ik heb met succes os.3.2 geinstalleerd op mijn vampire!

          Comment


            #21
            Leuk! Ik hoor graag of hij stabiel blijft.
            Een kale OS installatie is bij de Amiga net een kerstboom, je moet hem versieren.
            Amiga 1200, IMac MorphOS

            Comment


              #22
              Originally posted by Roel007 View Post
              Leuk! Ik hoor graag of hij stabiel blijft.
              Een kale OS installatie is bij de Amiga net een kerstboom, je moet hem versieren.
              Daar heb je absoluut gelijk in!

              Comment


                #23
                He he naar 2 uur kloten heb ik dan eindelijk mijn rapid road werkend op os3.2

                Comment


                  #24
                  Wat waren de problemen?

                  Comment


                    #25
                    Originally posted by Roel007 View Post
                    Leuk! Ik hoor graag of hij stabiel blijft.
                    Een kale OS installatie is bij de Amiga net een kerstboom, je moet hem versieren.
                    Haha ja dat is zeker waar.
                    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                    Comment


                      #26
                      Originally posted by Erik B View Post
                      He he naar 2 uur kloten heb ik dan eindelijk mijn rapid road werkend op os3.2
                      Was dat door een issue in 3.2? Bedenk ik ineens waar ik al vaker tegenaan loop in een 1200 behuizing.
                      Het generieke probleem dat je met een A1200 hebt is dat er in de behuizing niet voldoende ruimte is voor zaken.
                      • Indivision heeft ruimte nodig voor de DVI uitgang
                      • Prisma Music Card card voor audio input en output
                      • Rapid Road voor USB
                      • Turbokaart met SD / netwerk / HDMI
                      er is voldoende ruimte in de 1200 om een aantal kaarten te faciliteren maar je hebt geen ruimte om de kabels naar buiten te krijgen. Dus zou je eigenlijk een plek in de behuizing moeten prikken waar USB naar buitenkomt, een voor de HDMI, een voor de audio etc. De kabels bij zo'n apparaat zijn ook vaak te kort, dus je wilt ze voldoende lang hebben en wellicht ook flat.

                      Heeft iemand ooit wel eens het idee gehad om een Gotek te combineren met een echte drive? Drives kunnen heel dun zijn, de elektronica van een Gotek kan ook heel dun zijn.
                      Amiga 1200, IMac MorphOS

                      Comment


                      • Erik B
                        Erik B commented
                        Editing a comment
                        Ik kreeg mijn rapid road niet aan de gamg omdat hij MUI3.8 nodig had maar in wb3.2 zit al een MUI in.
                        Het is me uiteindelijk gelukt doordat ik wat mui liberary in de libs map heb gezet die nog op mijn oude hd stonden.

                        Ik heb zelf wel genoeg ruimte voor die uitbreidingen omdat ik Tower A1200 heb.

                      #27
                      Nog een foto van de Amiga1200T. Click image for larger version

Name:	YO.jpg
Views:	363
Size:	779.1 KB
ID:	26997

                      Comment


                        #28
                        3.2 komt met ReAction, maar dat is niet hetzelfde als MUI (toch?).

                        Comment


                        • MrZ
                          MrZ commented
                          Editing a comment
                          Klopt, MUI en ReAction zijn twee verschillende systemen om een GUI te kunnen presenteren op de Amiga.

                        #29
                        Originally posted by Roel007 View Post
                        Heeft iemand ooit wel eens het idee gehad om een Gotek te combineren met een echte drive? Drives kunnen heel dun zijn, de elektronica van een Gotek kan ook heel dun zijn.
                        Ik heb een aangepaste GOTEK in mijn A1200d zitten, samen met een floppy drive.

                        Deze: https://www.amibay.com/showthread.ph...ighlight=Gotek
                        Click image for larger version  Name:	C795BA12-5ADC-4BE4-8E78-447C663FAB73.jpeg Views:	0 Size:	415.5 KB ID:	27000
                        Last edited by PRS; 24-05-2021, 17:41.

                        Comment


                        • Roel007
                          Roel007 commented
                          Editing a comment
                          Ziet er serieus ge-mod uit. Wat zit er bovenin en links op de foto? Het ziet er niet als een indivision.

                        • PRS
                          PRS commented
                          Editing a comment
                          Dat is een Indivision AGA mk3. Die heb ik met een eigen pcb-lintkabel adapter aangesloten aan een Chinese HDMI switch.
                          Op deze manier schakelt de Amiga vol automatisch tussen RTG en Native beeld. Hiervoor gebruik ik de Ratte switchcontrol software.

                          Zie voor wat meer info hier:
                          https://www.amibay.com/showthread.ph...oMonitorSwitch
                          Last edited by PRS; 25-05-2021, 19:11.

                        #30
                        AmigaOS 3.2 is weer verkrijgbaar inclusief diskette setjes.

                        AmigaOS 3.2 | Retro-Updates.com

                        Comment


                        • Japhi
                          Japhi commented
                          Editing a comment
                          Zou ordernummer 21089 al onderweg zijn naar mijn adres?

                          Thanks
                      Working...
                      X