Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monteren Gotek Floppy emulator op A500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hoi tippieislief,

    Ik heb hem in de amiga.cafe cloud gezet onder Gotek_PRS.zip
    Je zal bij lange na niet alle files nodig hebben, maar dat moet je maar zien.

    STACK (amigacafe.nl)

    Succes!

    Comment


      #17
      Ik heb hem gevonden PRS! Dankjewel. Heb je gelezen wat Retro-updates.com zegt over de Gotek? Lees maar...op pagina 1 van mijn post. Onderaan zo'n beetje...

      Comment


        #18
        Beste Beste, ik heb spacers nodig om mijn gotek in te bouwen in de A500. Hoe kan ik daaraan komen?

        Comment


          #19
          Ik heb de Gotek gemonteerd. Maar hij geeft de melding "ERROR: can't open HXCSDFE.CFG". Dat betekent dus dat hij het niet doet. Kan iemand mij helpen? Echter een keer bij het opstarten draaide hij wel Systest.adf.
          Last edited by tippieislief; 17-03-2021, 12:09.

          Comment


            #20
            Originally posted by tippieislief View Post
            Ik heb de Gotek gemonteerd. Maar hij geeft de melding "ERROR: can't open HXCSDFE.CFG". Dat betekent dus dat hij het niet doet. Kan iemand mij helpen? Echter een keer bij het opstarten draaide hij wel Systest.adf.
            Ik denk dat u de benodigde bestanden op de USB stick mist. deze vindt u op de website van flashfloppy. Je hebt nodig AUTOBOOT.HFE en HXCSDFE.CFG (Root van USB stick).
            Let op dat wanneer u de bestanden download van Flashfloppy site, u de juiste bestanden (voor de amiga natuurlijk) gebruikt.

            Downloads · keirf/FlashFloppy Wiki · GitHub
            Last edited by Retro-Updates.com; 17-03-2021, 13:36.

            Comment


              #21
              Beste Dennis, HIJ DOET HET!!! GEWELDIG! Dankuwel voor uw hulp.

              Comment

              Working...
              X