Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monteren Gotek Floppy emulator op A500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Monteren Gotek Floppy emulator op A500

    Hallo. Ik heb een Gotek Floppy emulator met A500/A1200 bracket voor de A500 gekocht. Deze wil ik graag monteren. Weet iemand een informatieve site voor mij hoe ik dat moet doen? Ook wat betreft wat je met je usb-stick moet doen?
    Dankuwel.

    #2
    Heb je deze al geflashed? of is dat je vraag?

    Comment


      #3
      Ik moet hem nog monteren. Ik heb wel een stel usb-stickjes liggen maar waar begin ik?

      Comment


        #4
        Jumperen: https://www.youtube.com/watch?v=LkPFqOcnBCs
        Software Flash: https://www.youtube.com/watch?v=LHuBv7e4Xs4

        Klaar..

        Comment


          #5
          Hartstikke bedankt, ik ga kijken!

          Comment


            #6
            Ik heb je eerste video bekeken maar ik heb een andere uitvoering. Niet zo'n kastje, meer open. Op de plaats waar jij jumpert, heb ik vier gaatjes en vijf pennetjes. Bij die pennetjes staat rst, j4 en j3. Misschien kan je daar iets mee? Bij de Gotek heb ik ook twee stukjes gekregen, los, die geloof ik kunnen fungeren als jumper. Dus om twee pennetjes te verbinden.

            Comment


              #7
              Ik denk, omdat je hem bij retro-updates.com hebt gekocht, dat hij al geflashed is voor de Amiga.
              in dat geval moet je alleen even de software op de usb drive zetten.

              Comment


                #8
                Ik heb de GOTEK bij retro-updates.com gekocht. Ik geloof dat hij al is uitgerust met de nieuwste firmware van FlashFloppy. Dus dat zou betekenen dat ik hem gelijk al kan monteren, jumpers plaatsen en verder gaan met het usb-stickje.

                Comment


                  #9
                  Ik reageer nou pas op je post. Bij mijn laatste post zag ik nog niet dat jij ook gepost had. Mijn excuses. Maar inderdaad, zie mijn vorige post. Maar ik moet misschien een jumper plaatsen?

                  Comment


                    #10
                    Trouwens dank je wel voor je hulp. Ik heb trouwens ook al om hulp gevraagd bij de verkoper. Dat moet ik even afwachten.

                    Comment


                      #11
                      Hey PRS! Ik zie je nou pas! Hallo!

                      Comment


                        #12
                        Hallo PRS! Je hebt een bericht gestuurd over een bestandje maar ik kan die post even niet vinden. Ik wacht even de verkoper af hoe ik de Gotek moet installeren. Ik ga wel ff zoeken naar je post.

                        Comment


                          #13
                          Ik heb je post gevonden. Stuur mij maar zo'n bestandje. M.a.w. dankjewel. Moet je mijn e-mailadres hebben?

                          Comment


                            #14
                            Alle Goteks worden inderdaad standaard voorzien van programmeer pin header en de nieuwste versie van FlashFloppy firmware.

                            Comment


                              #15
                              Kan ik de Gotek, zonder er iets aan te veranderen, monteren?

                              Comment

                              Working...
                              X