Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem bij runnen basicprogramma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Je hebt een PM.

    Comment


      #17
      Kan die PM niet vinden.

      Comment


        #18
        Rechtsboven "Messages"?
        Edit: Nogmaals, maar nu aan het juiste adres....
        Last edited by leof; 05-04-2021, 11:45.

        Comment


          #19
          Nogmaals hij werkt prima!!! Dankjulliewel allemaal!!! Ik ga mijn amiga niet verkopen..
          Last edited by tippieislief; 24-04-2021, 18:43.

          Comment


            #20
            Nog iets. Ik wil F-19 Stealth Fighter downloaden uit de Cloud. Ik krijg echter steeds meerdere F-19's met een mapsymbool die een alfabetische opsomming geeft zonder de F-19. M.a.w. hoe is deze te downloaden? Ik heb de originele game op floppies in mijn bezit en het is best wel een gaaf cool spel.

            Comment


              #21
              Wat bedoel je precies?

              Als je naar de TOSEC folder gaat en dan naar games, dan heb je daar een hele boel spellen. Er zijn vaak meerdere versies van hetzelfde spel aanwezig. Dus je kan waarschijnlijk gewoon één van deze F-19 pakken en downloaden. Gewoon een kwestie van het vierkante vakje voor de file selecteren en dan rechts bovenaan op download klikken.

              De meeste zijn gecomprimeerd als zip file, die moet je dus eerst uitpakken op je PC en dan de .adf file op je GOTEK memory stick zetten.

              Comment


                #22
                Wat is de TOSEC folder?

                Als ik bovenaan klik op Amiga Cloud Café dan kom ik op een plek terecht waar ik wel F-19 vind maar ik kan ze niet aanvinken er staat geen vakje voor. Ik krijg gelijk een hele waslijst te zien van games die met dezelfde letter beginnen. Ik probeer het eens op m'n andere laptop. In ieder geval bedankt.

                Comment


                  #23
                  Kan je een screenshot uploaden?

                  Comment


                    #24
                    Het is me gelukt op m'n andere laptop. Ik heb nog een vraag. Toen jij bij mij was, zo'n drie maand geleden, hielp je mij met het runnen van een basicprogramma. p$="Extras: Basic Demos/Ball" Open p$ FOR INPUT AS 1 Als ik hem run dan zegt hij Please insert volume Extras in any drive en Unknown volume. Wat was de oplossing ook alweer?

                    Comment


                      #25
                      Even "Extras:" vervangen door "DF0:"

                      Zonder aanhalingstekens zoals in jou voorbeeld hier boven.

                      Comment


                        #26
                        Ik ga het proberen, dank je voor je hulp.

                        Comment


                          #27
                          Ik moet nog even stoeien met Basic. Ik wil ook graag F-19 Stealth Fighter spelen maar er zijn wel 10 verschillende versies? Welke moet ik downloaden? Ik heb al gedownload maar ik moet nog even stoeien om te zien of ik er uit kom. To be continued.
                          Last edited by tippieislief; 11-05-2021, 15:26. Reason: Ik heb mijn verhaal verbeterd voor de duidelijkheid.

                          Comment

                          Working...
                          X