Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Gratis

    Mede Amigians,

    Met het opruimen van een van mijn kasten kwam ik een stappeltje Amiga cd's tegen en die mogen van mij weg (gratis. voor niets, noppes, nada)
    Wie kan ik hiermee blij maken ? Verzendkosten zijn uiteraard wel voor diegene die ze wil. Ophalen is natuurlijk ook mogelijk.

    Het gaat om de volgende cd's

    Samplitude cd (audio special) en andere software
    Amiga Format disk 35
    Shapeshifter (the Mac emulator) en andere software
    Scalos Sbase4Pro en andere software
    Meeting Pearls volume III
    Amiga Format disk 26
    Aminet 9
    Aminet 22
    Aminet 23
    Aminet 24
    Aminet 25

    Stuur maar PB, anders gaan ze naar de Bin
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Meerdere mensen hadden gereageerd om de cd's over te nemen. Maar PRS was de eerste die reageerde, dus gaan ze naar hem.
    PRS Ik zal ze uiterlijk a.s. zaterdag op de bus doen, ik laat dan nog wel weten wat de kosten zijn.
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    Comment


      #3
      Top!

      Geen probleem.

      Wanneer ik tijd heb, zal ik ook digitale kopieën hiervan in onze Amiga.cafe cloud omgeving zetten.

      Comment


        #4
        Originally posted by PRS View Post
        Top!

        Geen probleem.

        Wanneer ik tijd heb, zal ik ook digitale kopieën hiervan in onze Amiga.cafe cloud omgeving zetten.
        PRS, dat zou erg top zijn als je dat wilt doen!
        write something....

        Comment

        Working...
        X