Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toch maar aangemeld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Toch maar aangemeld

    Bij deze toch maar aangemeld bij het Café , mede doordat een Lid van het Café Johan hier behoorlijk actief is en ik af en toe wel eens wat spulletjes aan hem verkoop .
    Hopelijk kan ik wat toevoegen aan de gezelligheid in dit Café .

    Was mij al opgevallen dat de Amiga-X magazines hier al stonden ik had deze ook al eens bij AmigaScene ge-upload , zal eens kijken of er nog iets ontbreekt hier .

    Buiten de Commodore Amiga , doe ik ook nog het één en ander met de Msx de computer waar het allemaal voor mij mee begonnen is.

    Groeten Junior ( Gerrit )

    #2
    Welkom.

    Comment


      #3
      Leuk, dat je bij ons wilt aansluiten en welkom Gerrit.
      [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
      A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
      [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
      [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
      C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

      [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
      [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
      AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
      [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

      Comment


        #4
        Welkom. neem plaats aan de bar en neem wat te drinken.

        Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

        Comment


        • AMIGA JOHAN
          AMIGA JOHAN commented
          Editing a comment
          Heb de interne Chinon FZ-354 van Gerrit (Junior) gekocht. Misschien heeft er nog 1.

        #5
        Originally posted by Junior View Post
        Bij deze toch maar aangemeld bij het Café , mede doordat een Lid van het Café Johan hier behoorlijk actief is en ik af en toe wel eens wat spulletjes aan hem verkoop .
        Hopelijk kan ik wat toevoegen aan de gezelligheid in dit Café .

        Was mij al opgevallen dat de Amiga-X magazines hier al stonden ik had deze ook al eens bij AmigaScene ge-upload , zal eens kijken of er nog iets ontbreekt hier .

        Buiten de Commodore Amiga , doe ik ook nog het één en ander met de Msx de computer waar het allemaal voor mij mee begonnen is.

        Groeten Junior ( Gerrit )
        Hey Junior,

        Welkom hier!
        Wel 1,5 meter afstand houden aan de bar! :)

        Comment


          #6
          Welkom Gerrit! Handig... als ik nog eens chips nodig heb, kan ik je nu via hier bereiken ipv via MP

          Comment


            #7
            Zal de Corona regels in in acht houden .

            Comment


              #8
              Welkom Junior! Vaak voorbij zien komen op MP, leuk dat je nu ook hier bent aangemeld!
              Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

              Comment

              Working...
              X