Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toch maar aangemeld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch maar aangemeld

Bij deze toch maar aangemeld bij het Café , mede doordat een Lid van het Café Johan hier behoorlijk actief is en ik af en toe wel eens wat spulletjes aan hem verkoop .
    Hopelijk kan ik wat toevoegen aan de gezelligheid in dit Café .

Was mij al opgevallen dat de Amiga-X magazines hier al stonden ik had deze ook al eens bij AmigaScene ge-upload , zal eens kijken of er nog iets ontbreekt hier .

Buiten de Commodore Amiga , doe ik ook nog het één en ander met de Msx de computer waar het allemaal voor mij mee begonnen is.

Groeten Junior ( Gerrit )

Welkom.

Comment

Leuk, dat je bij ons wilt aansluiten en welkom Gerrit.
      A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / CA-PSU / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV / Blizzard 1260
      A1200 CD32 Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / CA-PSU / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV
      A1200 BLACK Rev2B RECAP TSB 2018 / CA-PSU / Indivision AGA MK3 / ACA1260
      A500 BLACK Rev6A / ATX-PSU / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1-V2 / ACA1221 ATW / ACA1233n-55

WB 3.1.4.1 BestWB 1.3 / 32GB CF
      WB 3.1 BetterWB 4.3 / 8GB CF
      ClassicWB ADVSP/ 4GB MicroDrive

Comment

Welkom. neem plaats aan de bar en neem wat te drinken.

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

1x Amiga 500, 1x a1200Hd, Inivision AGA Mk3 1x 1084(S) (binnenkort meer in dit theater, of misschien wel niet.) ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ

Comment

• AMIGA JOHAN
          AMIGA JOHAN commented
          Editing a comment
          Heb de interne Chinon FZ-354 van Gerrit (Junior) gekocht. Misschien heeft er nog 1.

Originally posted by Junior View Post
        Bij deze toch maar aangemeld bij het Café , mede doordat een Lid van het Café Johan hier behoorlijk actief is en ik af en toe wel eens wat spulletjes aan hem verkoop .
        Hopelijk kan ik wat toevoegen aan de gezelligheid in dit Café .

Was mij al opgevallen dat de Amiga-X magazines hier al stonden ik had deze ook al eens bij AmigaScene ge-upload , zal eens kijken of er nog iets ontbreekt hier .

Buiten de Commodore Amiga , doe ik ook nog het één en ander met de Msx de computer waar het allemaal voor mij mee begonnen is.

Groeten Junior ( Gerrit )
        Hey Junior,

Welkom hier!
        Wel 1,5 meter afstand houden aan de bar! :)

Comment

Welkom Gerrit! Handig... als ik nog eens chips nodig heb, kan ik je nu via hier bereiken ipv via MP

Comment

Zal de Corona regels in in acht houden .

Comment

Welkom Junior! Vaak voorbij zien komen op MP, leuk dat je nu ook hier bent aangemeld!
              * Amiga 1200 rev 2b|3.1.4 ROM|recapped 2020|Transparent A1200.net case|ACA1233n/55+68882/55|128 gb Transcend P-ATA SSD|Indivision AGA mk3
              * Ultimate64 1.4|Transparent PixelWizard case|ArmSIDs

Comment

Working...
              X