Announcement

Collapse
No announcement yet.

Indivision AGA MK3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    VosCoBoss : Ik heb het zelfde spel getest met een The Arcade Joystick, Amiga 1200 REV 2b en ACA 1230@28 MHz en bij mij werkt het zonder problemen.

    Comment


      #47
      Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
      Vanmiddag binnen gehad.

      Click image for larger version

Name:	EE9B5E73-944B-4A56-B529-A5CAA43E62AA.jpeg
Views:	343
Size:	276.3 KB
ID:	25274
      Proficiat, laat ons je ervaring weten.
      Ik werk ondertussen nog altijd met HighGFx op de Indi MK3 en vind het vlot draaiend op mijn systeem.
      [SIZE=10px][FONT=Comic Sans MS][B][COLOR=#0000FF]A1200 Rev2B KS 3.2 | SanDisk CF64GB HDD | Blizzard 1230 IV 64MB + FPU | Indivision AGA MK3 | CA-PSU | BenQ BL702a / Eizo S1933 | Bose Companion 2 series III
      A500 Rev6a KS 3.2 | SanDisk CF16GB HDD | ACA500Plus V2 / Blizzard 1230 IV 32MB | CA-PSU | ACE2b | Indivision ECS V3 | Eizo S1933| Bose Companion 2 series III
      A1200 Rev2B KS 3.2.1 | Black Case | SanDisk CF32 GB HDD | Blizzard 1230 IV 32MB + FPU | Indivision AGA MK3 | Eizo S1933 Black | CA-PSU[/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

      Comment


      • AMIGA JOHAN
        AMIGA JOHAN commented
        Editing a comment
        Hoe bevalt de CA-PSU. Zit te twijfelen om het te kopen.

      #48
      Originally posted by Japhi View Post
      Proficiat, laat ons je ervaring weten.
      Ik werk ondertussen nog altijd met HighGFx op de Indi MK3 en vind het vlot draaiend op mijn systeem.
      Zowel mij zwarte A1200 en de A1200 GHOST heb last van de Keyboard membrane. Heb er 1 eergisteren bestelt bij Amigastore.eu. Hopelijk lost dat probleem op anders kan ik de Download Media:IndivisionAGAmk3-1.4.lha niet uitpakken via de PCMCIA. De meeste letters word niet meer herkent.

      De Indivision AGA MK2CR vind ik perfect in de A1200 CD32 case. Doe daar toch alleen WHDLoad Games op. Als de Indivision AGA MK3 me bevalt koop ik er nog 1 voor mij andere A1200. Zal me ervaring laten weten zodra de Keyboard membrane binnen is. Moet even geduld hebben voordat ik de MK3 kan uitproberen op de BenQ BL702A VGA monitor.
      [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
      A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
      [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
      [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
      C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

      [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
      [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
      AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
      [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

      Comment


        #49
        Zodra de Indivision AGA MK3 erin zit. Ga ik dit uitproberen wat staat vermeld op het forum van iComp.


        Here are my test results from a BenQ BL702a.

        Default settings work with both PAL and HiGfx (1024x768). On HiGfx the screen was off by one pixel to the right. Pressed the Auto Adjust button on the monitor. Then I corrected it by pressing the cursor left key once on the Test/Adjust screen. Then I invoked 'Pick VGA Mode from Display Data', which gave me 'EDID 1280x1024@60', which tested Ok. Then I applied this VGA mode to all Indivision modes.

        Finally I tried Test/Adjust on '(Pre PAL Auto+VSync)', which gave "Out of Range" on the monitor. Then I tried Test/Adjust on '(Pre PAL 736x548 PAL VSync)', which tested Ok, so I enabled this mode. For HiGfx (1024x768) I later picked the VGA mode 'Pre 1024x768 60Hz XGA', because it looked better.

        The highest resolution and an ultra-crisp display in 1:1 pixel resolution I get on PAL SHires Interlaced. But PAL SHires Interlaced has some glitches on my A1200, therefore I selected the 'CCKLine Pull-Up" option in the Advanced Options window, which stops the glitches immediately on this machine. Then I saved the configuration.

        So, with a BenQ 702a, I get both: Crisp high resolution Workbench and VSync/50Hz for games and demos.
        [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
        A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
        [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
        [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
        C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

        [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
        [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
        AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
        [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

        Comment


          #50
          Het blijft klooien met de Indivision AGA. Had strak beeld met PAL SHires Interlaced, maar kon geen WHDLoad Games en Demos afspelen. Hoorden alleen het geluid en het beeld flitsen steeds witachtig. Had HighGFX 1024x768 gedaan en toen zag ik alleen zwart beeld. En krijg het nu niet meer aan de praat. Heb op mij andere A1200 een ADF gedaan van de IndivisionAGAmk3-1.5 op een diskette. Maar kan het nog niet gebruiken vanwege het niet herkennen van de diskdrive. Hopelijk kom ik een interne Chinon FZ-354 diskdrive tegen, die in een A1200 werd gebruikt en niet een RevA.
          [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
          A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
          [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
          [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
          C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

          [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
          [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
          AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
          [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

          Comment


            #51
            Ik heb totaal geen problemen met HighGFX, mooi strak beeld en ook demo’s en games zijn geen probleem (daarvoor heb ik de Indi ingesteld op Pal HiRes 640x512). Bij de demo’s en games gebruik ik wel (soms) de live modus om het beeld te centreren en/te verkleinen. Die live modus vind ik wel een verrijking.
            De Pal SHires krijg ik niet goed. Achtergrond, tekst en icon’s zijn uitgerekt in de hoogte. Daarvoor had ik ook een thread geopend op het Icomp forum.
            Anders kan ik morgen wel eens afbeeldingen hier posten van mijn instellingen. Misschien dat ik ook mijn huidige configuratie-file hier kan meeposten.
            [SIZE=10px][FONT=Comic Sans MS][B][COLOR=#0000FF]A1200 Rev2B KS 3.2 | SanDisk CF64GB HDD | Blizzard 1230 IV 64MB + FPU | Indivision AGA MK3 | CA-PSU | BenQ BL702a / Eizo S1933 | Bose Companion 2 series III
            A500 Rev6a KS 3.2 | SanDisk CF16GB HDD | ACA500Plus V2 / Blizzard 1230 IV 32MB | CA-PSU | ACE2b | Indivision ECS V3 | Eizo S1933| Bose Companion 2 series III
            A1200 Rev2B KS 3.2.1 | Black Case | SanDisk CF32 GB HDD | Blizzard 1230 IV 32MB + FPU | Indivision AGA MK3 | Eizo S1933 Black | CA-PSU[/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

            Comment


              #52
              Originally posted by Japhi View Post
              Ik heb totaal geen problemen met HighGFX, mooi strak beeld en ook demo’s en games zijn geen probleem (daarvoor heb ik de Indi ingesteld op Pal HiRes 640x512). Bij de demo’s en games gebruik ik wel (soms) de live modus om het beeld te centreren en/te verkleinen. Die live modus vind ik wel een verrijking.
              De Pal SHires krijg ik niet goed. Achtergrond, tekst en icon’s zijn uitgerekt in de hoogte. Daarvoor had ik ook een thread geopend op het Icomp forum.
              Anders kan ik morgen wel eens afbeeldingen hier posten van mijn instellingen. Misschien dat ik ook mijn huidige configuratie-file hier kan meeposten.
              Zal geweldig zijn als je afbeeldingen ervan kan laten zien.
              [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
              A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
              [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
              [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
              C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

              [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
              [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
              AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
              [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

              Comment


                #53
                Hier mijn instellingen.

                Eerst heb ik de firmware en de config-tool ge-update naar de laatste versie, namelijk 1.5
                De Workbench screenmode staat ingesteld op HighGFX Super HiRes Laced 1024x768
                De Overscan staat op het maximum.
                In de config-tool heb ik Pre 1024x768 HiGfx gekopieerd en hernoemd naar My 1024x768 HiGfx
                Voor VGA Mode heb ik Pre 1024x768 60Hz XG gekozen.
                Test Mode heb ik HighGfx Super Hires Laced genomen
                Bij Test/Adjust heb ik het beeld gecentreerd (of op de monitor Auto-Adjust gedaan, weet ik niet meer)

                Voor games en demos heb ik 640x512 gekopieerd en hernoemd naar My 640x512
                Voor VGA Mode heb ik gekozen voor Pre 1280x1024 60 Hz VESA
                Voor Test Mode heb ik Pal:High Res genomen.
                Bij de workbench screenmode staat Pal High Res ingesteld op 1024x766
                Voor de games en demos moet ik nog wat fine-tunen want ben maar voor 95% ttevreden over de kwaliteit, vnl de scanlines zijn nog niet ideaal.

                Op het eind als je tevreden bent met de instellingen altijd op Save&Apply klikken, anders is al het werk voor niets geweest.

                Het is inderdaad heel wat prutsen met die config-tool, ik vind het helemaal niet zo gebruiksvriendelijk.
                Het zit vooral zeer technisch in elkaar en voor een leek als ik is het toch heel wat zoeken, ik zie op het forum van Icomp dat er nog veel mensen die vragen hebben met de instellingen.
                Een handleiding met beelden zou zeer welkom zijn. De "tekst handleiding" die nu op hun wiki staat is vooral vanuit een technisch oogpunt geschreven.
                (Edit: ik zie juist de ze de wiki aangepast hebben met beelden nu!)

                Hier nog de link naar mijn configuratie file, die kan je laden in de config-tool en op save&apply klikken om hem te gebruiken/testen.

                https://wetransfer.com/downloads/1fa...1072200/e6be77

                Nog even vermelden dat ik problemen had met enkele voedingen, ik had een nieuwe voeding van www.c64psu.com voor de Amiga maar met het installeren van de Indivision is die opgeblazen. Die voeding is veel te licht voor een uitgebreide A1200.
                Dan heb ik mijn originele voeding opnieuw gebruikt maar kreeg ik constant verschillende Guru's en bevriezen van het beeld.
                Uiteindelijk heb ik de voeding van Icomp gekocht, de CA-PSU en alle problemen zijn opeens verholpen. De Amiga draait nu al ongeveer 48 uur zonder ook maar 1x vast te lopen. Die voeding krijgt ook helemaal niet warm. Ben er tot op heden heel tevrden over.
                Last edited by Japhi; 01-09-2020, 12:02.
                [SIZE=10px][FONT=Comic Sans MS][B][COLOR=#0000FF]A1200 Rev2B KS 3.2 | SanDisk CF64GB HDD | Blizzard 1230 IV 64MB + FPU | Indivision AGA MK3 | CA-PSU | BenQ BL702a / Eizo S1933 | Bose Companion 2 series III
                A500 Rev6a KS 3.2 | SanDisk CF16GB HDD | ACA500Plus V2 / Blizzard 1230 IV 32MB | CA-PSU | ACE2b | Indivision ECS V3 | Eizo S1933| Bose Companion 2 series III
                A1200 Rev2B KS 3.2.1 | Black Case | SanDisk CF32 GB HDD | Blizzard 1230 IV 32MB + FPU | Indivision AGA MK3 | Eizo S1933 Black | CA-PSU[/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  #54
                  Die van mij is er na een firmware-update naar 1.5 helemaal mee gekapt... geen beeld meer. Kan ik gaan uitzoeken hoe dat dan weer ontstaan is... wel een beetje gedoe zo'n flicker fixer. Had op zich net zo goed bij SCART kunnen blijven...

                  Tip van Japhi is een goede betreffende de voeding. Is dan blijkbaar toch echt wel een dingetje voor stabiliteit.
                  Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                  Comment


                    #55
                    Update, ik had natuurlijk netjes een rescue-disk moeten maken maar dat heb ik niet gedaan... heeft iemand van jullie de gelegenheid om een rescue disk te maken en die als ADF beschikbaar te maken?
                    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                    Comment


                      #56
                      Originally posted by VosCoBoss View Post
                      Update, ik had natuurlijk netjes een rescue-disk moeten maken maar dat heb ik niet gedaan... heeft iemand van jullie de gelegenheid om een rescue disk te maken en die als ADF beschikbaar te maken?
                      Hier de download naar mijn rescuedisk, die zal natuurlijk ook mijn instellingen hebben als je die gebruikt. Je kan natuurlijk de originele adf gaan afhalen op de wiki pagina van Icomp:

                      http://wiki.icomp.de/wiki/Indivision_AGA_MK3/doc
                      [SIZE=10px][FONT=Comic Sans MS][B][COLOR=#0000FF]A1200 Rev2B KS 3.2 | SanDisk CF64GB HDD | Blizzard 1230 IV 64MB + FPU | Indivision AGA MK3 | CA-PSU | BenQ BL702a / Eizo S1933 | Bose Companion 2 series III
                      A500 Rev6a KS 3.2 | SanDisk CF16GB HDD | ACA500Plus V2 / Blizzard 1230 IV 32MB | CA-PSU | ACE2b | Indivision ECS V3 | Eizo S1933| Bose Companion 2 series III
                      A1200 Rev2B KS 3.2.1 | Black Case | SanDisk CF32 GB HDD | Blizzard 1230 IV 32MB + FPU | Indivision AGA MK3 | Eizo S1933 Black | CA-PSU[/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

                      Comment


                        #57
                        Originally posted by VosCoBoss View Post
                        Die van mij is er na een firmware-update naar 1.5 helemaal mee gekapt... geen beeld meer. Kan ik gaan uitzoeken hoe dat dan weer ontstaan is... wel een beetje gedoe zo'n flicker fixer. Had op zich net zo goed bij SCART kunnen blijven...

                        Tip van Japhi is een goede betreffende de voeding. Is dan blijkbaar toch echt wel een dingetje voor stabiliteit.
                        Vind tot nu toe de oude Indivision AGA MK2CR beter. Kan je nog PAL High Res Laced instellen. Met de MK3 moet ik nog de juiste instelling ervoor vinden. Heb weer gelukkig beeld via de ADF bestand als boot, maar het is nu verkleind naar PAL High Res. Heb restore to defaults ingesteld anders blijf het beeld wit knipperen. Lijkt net of 60Hz naar 50Hz een probleem is. Heb genoeg power met de zware ATX vvoeding. Vind wel opmerkelijk, dat de MK3 veel warmer word, dan de oudere MK2CR. De 1.5 firmware update word niet altijd herkent. Geef regelmatig aan, dat er geen Indivision AGA MK3 aanwezig is. Hopelijk komt er meer firmware updates want 1.5 is erg onstabiel.
                        [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                        A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                        [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                        [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                        C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                        [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                        [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                        AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                        [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                        Comment


                        • Japhi
                          Japhi commented
                          Editing a comment
                          Dat had ik in het begin ook de melding dat er soms geen Indivision aanwezig was, toen bleek dat ik die niet genoeg had vastgeduwd op Lisa. Moest echt wel heel hard doorduwen om vast te zitten.
                          Toen deze uiteindelijk goed vast zat kon ik na een 2-tal uur geen EDID meer uitlezen, dat bleek dan de eerdere voeding te zijn die blijkbaar niet genoeg "kracht" had om het commando uit te voeren. Ik denk dat die Indivision toch heel wat stroom verbruikt. Zou Jens daarom ook die nieuwe voeding terzelfdertijd uitgebracht hebben. Aan iedereen met problemen met beeld vraagt hij welke voeding ze gebruiken...
                          Kan ook een verkooptruc zijn maar ik ben er wel nu uiterst tevreden mee. Zit nu aan een uptime van bijna 60 uur zonder ook maar 1 reset te geven.

                        • AMIGA JOHAN
                          AMIGA JOHAN commented
                          Editing a comment
                          Is wel toevallig, dat Jens zowel de Indivision AGA MK3 en de CA-PSU op dezelfde tijd uitkomt. Ga later de CA-PSU toch maar kopen. Misschien heeft het wel invloed op de Indivision AGA MK3. Heb de Indivision AGA MK3 goed vast geduwd tot ik het klikken hoort. Eerst kreeg ik groen achtige beeld, dus heb ik Lisa goed schoongemaakt met 96% alcohol.

                        #58
                        Originally posted by Japhi View Post
                        Hier mijn instellingen.

                        Eerst heb ik de firmware en de config-tool ge-update naar de laatste versie, namelijk 1.5
                        De Workbench screenmode staat ingesteld op HighGFX Super HiRes Laced 1024x768
                        De Overscan staat op het maximum.
                        In de config-tool heb ik Pre 1024x768 HiGfx gekopieerd en hernoemd naar My 1024x768 HiGfx
                        Voor VGA Mode heb ik Pre 1024x768 60Hz XG gekozen.
                        Test Mode heb ik HighGfx Super Hires Laced genomen
                        Bij Test/Adjust heb ik het beeld gecentreerd (of op de monitor Auto-Adjust gedaan, weet ik niet meer)

                        Voor games en demos heb ik 640x512 gekopieerd en hernoemd naar My 640x512
                        Voor VGA Mode heb ik gekozen voor Pre 1280x1024 60 Hz VESA
                        Voor Test Mode heb ik Pal:High Res genomen.
                        Bij de workbench screenmode staat Pal High Res ingesteld op 1024x766
                        Voor de games en demos moet ik nog wat fine-tunen want ben maar voor 95% ttevreden over de kwaliteit, vnl de scanlines zijn nog niet ideaal.

                        Op het eind als je tevreden bent met de instellingen altijd op Save&Apply klikken, anders is al het werk voor niets geweest.

                        Het is inderdaad heel wat prutsen met die config-tool, ik vind het helemaal niet zo gebruiksvriendelijk.
                        Het zit vooral zeer technisch in elkaar en voor een leek als ik is het toch heel wat zoeken, ik zie op het forum van Icomp dat er nog veel mensen die vragen hebben met de instellingen.
                        Een handleiding met beelden zou zeer welkom zijn. De "tekst handleiding" die nu op hun wiki staat is vooral vanuit een technisch oogpunt geschreven.
                        (Edit: ik zie juist de ze de wiki aangepast hebben met beelden nu!)

                        Hier nog de link naar mijn configuratie file, die kan je laden in de config-tool en op save&apply klikken om hem te gebruiken/testen.

                        https://wetransfer.com/downloads/1fa...1072200/e6be77

                        Nog even vermelden dat ik problemen had met enkele voedingen, ik had een nieuwe voeding van www.c64psu.com voor de Amiga maar met het installeren van de Indivision is die opgeblazen. Die voeding is veel te licht voor een uitgebreide A1200.
                        Dan heb ik mijn originele voeding opnieuw gebruikt maar kreeg ik constant verschillende Guru's en bevriezen van het beeld.
                        Uiteindelijk heb ik de voeding van Icomp gekocht, de CA-PSU en alle problemen zijn opeens verholpen. De Amiga draait nu al ongeveer 48 uur zonder ook maar 1x vast te lopen. Die voeding krijgt ook helemaal niet warm. Ben er tot op heden heel tevrden over.
                        Dank je wel. Zal kijken of ik het ook op je instelling kan verwezenlijken.
                        [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                        A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                        [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                        [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                        C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                        [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                        [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                        AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                        [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                        Comment


                          #59
                          Originally posted by Japhi View Post

                          Hier de download naar mijn rescuedisk, die zal natuurlijk ook mijn instellingen hebben als je die gebruikt. Je kan natuurlijk de originele adf gaan afhalen op de wiki pagina van Icomp:

                          http://wiki.icomp.de/wiki/Indivision_AGA_MK3/doc
                          De originele ADF is alleen een installdisk, die doet geen recovery. Dankzij jouw recoverydisk heb ik weer beeld, mijn dank is groot!
                          Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                          Comment


                          • Japhi
                            Japhi commented
                            Editing a comment
                            Geen dank, Ik heb nog altijd veel plezier met de extra 64Mb ram voor mijn Blizzard. Kan ik eindelijk het één en ander kopieren naar m'n ram :-)

                          • AMIGA JOHAN
                            AMIGA JOHAN commented
                            Editing a comment
                            Het blijft magisch zo Blizzard 1230 IV vooral als je veel FAST RAM heb. Zo kaart moet je tot het uiterste gaan en je krijg er veel voor terug. De ACA1233n-55 blijft de snelste 68030 kaart, maar de Blizzard 1230 IV is gewoon perfect.

                          #60
                          Omdat nu de Indivision is gemonteerd past mijn FastATA MKV niet meer. Ik heb nu een lelijke maar functionele extensie gesoldeerd, maar het blijft toch een probleem om de FastATA naast de indivision in de behuizing erbij kwijt te kunnen. Dus dan maar even zonder FastATA... is wel merkbaar hoor, hoeveel trager de onboard IDE interface is...
                          Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                          Comment

                          Working...
                          X