Announcement

Collapse
No announcement yet.

Indivision AGA MK3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Stronk View Post

Hi Johan,

Fijn dat je een reactie geeft en de MK3 je goed bevalt, maar zou je ook mijn vragen kunnen beantwoorden? Voor zover ik begrijp heb je een aantal Amiga's met én zonder Indivision. thanks.
    Al mij A500/A1200’s hebben nu een Indivision ECS V1/V2 en een Indivision AGA MK2CR/MK3. Mij derde zwarte A1200 project moet ik nog compleet maken en die heeft een Indivision AGA MK2CR wat mij A1200 CD32 ook heeft. Wil nog twee Indivision AGA MK3’s kopen. Het ligt eraan wat voor monitor je gebruikt en wat de beste optie is qua resolutie. Kan alleen vorderingen laten zien van mij BenQ BL702A VGA monitor. Had liever een BenQ BL912 monitor, maar de BL702A is een uitstekende tweede keuze en is nog steeds nieuw verkrijgbaar.

Kan je niks vertellen over OSSC en de MK3 werkt alleen met de bijgeleverde VGA/HDMI adapter board wat het ook is bedoeld. Je video uitgangen op je AMIGA heeft geen betekenis meer als je de Indivision AGA MK3 op je moederbord gebruikt.

Qua HDMI moet ik nog later uitproberen op mij Panasonic 49 inch 4K LED LCD TV. Het blijft veel klooien met de Indivision tot je echt tevreden ermee bent. Het is niet effe aansluiten en klaar is kees.

Weet dat heel veel mensen niet de Indivision begrijpen wat je veel ziet op het forum van Jens. Bij alles wat je gebruikt met de AMIGA’s blijft het een gok of het überhaupt werkt of niet. Zelf vind ik het experimenteren het leukst en dat kost veel tijd en geld.
    Last edited by AMIGA JOHAN; 08-10-2020, 11:17.
    A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / CA-PSU / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV / Blizzard 1260
    A1200 CD32 Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / CA-PSU / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV
    A1200 BLACK Rev2B RECAP TSB 2018 / CA-PSU / Indivision AGA MK3 / ACA1260
    A500 BLACK Rev6A / ATX-PSU / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1-V2 / ACA1221 ATW / ACA1233n-55

WB 3.1.4.1 BestWB 1.3 / 32GB CF
    WB 3.1 BetterWB 4.3 / 8GB CF
    ClassicWB ADVSP/ 4GB MicroDrive

Comment

Ik heb zelf een OSSC en een Indivision MK3
      Op dit moment wordt via HDMI van de Indivision MK3 nog niet alle muziek doorgegeven. Dit is de enige nadeel tegenover de OSSC.
      De OSSC heeft als voordeel dat je niet alle Amiga 's hoeft te voorzien van een Indivison Flickerfixer of een andere Scandoubler.

Comment

Working...
      X