Announcement

Collapse
No announcement yet.

Indivision AGA MK3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post
    Inmiddels heb ik wat heen en weer geswitched met monitoren: CRT naar LCD en weer naar CRT. De CRT gaf toch het mooiste beeld, zeker op 100Hz. Lekker vloeiend. Maar nu ik de LCD er achter heb gehad en de CRT terug heb gezet, krijg ik hem met geen mogelijkheid meer op 800x600@100Hz! Blijft dus klooien, ook omdat die tool me nog steeds niet 100% helder is. Ik weet vrij zeker dat ik de vorige keer zo voor elkaar had om 100Hz te gebruiken (met vSync) en nu, gedoe. Vermoeiend ding, maar zal wel bij de hobby horen...

    Edit: Toch gelukt, nu weer lekker spelletjes spelen op 100Hz met vsync, vloeiender kan niet!
    Dat heb je mooi voor elkaar, ben blij via VGA PAL 640x512 50Hz. Kan nog corrigeren met Live-Modus voor de spellen.Wil volgende maand een tweede Indivision AGA MK3 kopen voor de A1200 CD32. Wil uiteindelijk mij twee AGA MK2CR vervangen.
    Last edited by AMIGA JOHAN; 25-09-2020, 10:34.

    Leave a comment:


  • VosCoBoss
    replied
    Inmiddels heb ik wat heen en weer geswitched met monitoren: CRT naar LCD en weer naar CRT. De CRT gaf toch het mooiste beeld, zeker op 100Hz. Lekker vloeiend. Maar nu ik de LCD er achter heb gehad en de CRT terug heb gezet, krijg ik hem met geen mogelijkheid meer op 800x600@100Hz! Blijft dus klooien, ook omdat die tool me nog steeds niet 100% helder is. Ik weet vrij zeker dat ik de vorige keer zo voor elkaar had om 100Hz te gebruiken (met vSync) en nu, gedoe. Vermoeiend ding, maar zal wel bij de hobby horen...

    Edit: Toch gelukt, nu weer lekker spelletjes spelen op 100Hz met vsync, vloeiender kan niet!
    Last edited by VosCoBoss; 25-09-2020, 09:46.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Volgende week een Indivision ECS V2 of een tweede Indivision AGA MK3 kopen. Als ik de ECS V2 koopt voor de A500 zal ik een topic ervoor maken. Ben benieuwd hoe dat uitpakt tegenover de Indivision ECS V1 met de Super Denise.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    commented on 's reply
    Jens verstuurd het behoorlijk snel.

  • DdAzZ
    replied
    Vanavond de Indivision AGA MK3 geinstalleerd en 1200 opgestart ziet er allemaal goed uit en doet wat ze beloven :)
    Nu verder tweaken
    Last edited by DdAzZ; 11-09-2020, 22:56.

    Leave a comment:


  • DdAzZ
    replied
    Yes MK3 deze avond binnen gekregen. Thumbs up voor Jens, goeie en snelle levering.

    Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by DdAzZ View Post

    AMIGA JOHAN
    Thanks, zodra MK3 binnen is (gisteravond verstuurd) ga ik aan de puzzle


    Graag gedaan, laat ons weten hoe je ermee puzzelt. Des te meer kunnen we andere Indivision AGA MK3 gebruikers ermee helpen.

    Leave a comment:


  • DdAzZ
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post


    Staat op Cloud, maar wilde in de map van Software uploaden. Misschien kan iemand het verplaatsen daarheen.
    AMIGA JOHAN
    Thanks, zodra MK3 binnen is (gisteravond verstuurd) ga ik aan de puzzle

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by DdAzZ View Post
    Jammer om te horen Japhi, Misschien iemand die hem hier in onze cloud kan plaatsen?

    Staat op Cloud, maar wilde in de map van Software uploaden. Misschien kan iemand het verplaatsen daarheen.
    Last edited by AMIGA JOHAN; 09-09-2020, 22:23.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    commented on 's reply
    Zal het vanavond laat proberen te uploaden naar Cloud.

  • Japhi
    replied
    VosCoBoss en AMIGA JOHAN kunnen jullie de rescue adf hier in de Cloud plaatsen voor DdAzZ.
    ​​​​​​​Dank

    Leave a comment:


  • DdAzZ
    replied
    Jammer om te horen Japhi, Misschien iemand die hem hier in onze cloud kan plaatsen?

    Leave a comment:


  • Japhi
    commented on 's reply
    Download link is verlopen Johan, momenteel kan ik pas na het weekend een nieuwe posten. Misschien dat jullie dat eerder kunnen doen 👍
    Of hier in de cloud plaatsen😀
    Last edited by Japhi; 09-09-2020, 11:30.

  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by DdAzZ View Post
    Gisteren mijn Indivision AGA MK3 besteld en vanmorgen via wiretransfer betaald :)
    Ben benieuwd wat ie allemaal kan en doet, als iemand tips heeft om het vanuit een fresh hardware install te configureren dan hoor ik het graag :)
    De Rescue disk gebruiken van Japhi anders blijf je ermee klooien. Dat de 1.5 firmware update niet word herkent.

    Leave a comment:


  • DdAzZ
    replied
    Gisteren mijn Indivision AGA MK3 besteld en vanmorgen via wiretransfer betaald :)
    Ben benieuwd wat ie allemaal kan en doet, als iemand tips heeft om het vanuit een fresh hardware install te configureren dan hoor ik het graag :)

    Leave a comment:

Working...
X