Announcement

Collapse
No announcement yet.

dutch usa team music assembler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    dutch usa team music assembler

    wie weet of heeft de dutch usa team music assembler, op internet is alleen een demo te vinden, maar ben op zoek naar een final version als die er is natuurlijk, maar er zijn cracktro's waarin de music assembler is gebruikt en ik ga ervan uit dat dat gedaan is in een "Final" of "Internal" versie

    #2
    Ken alleen de C64 versie uit 1989.
    https://csdb.dk/release/?id=94388
    [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
    A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
    [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
    [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
    C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

    [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
    [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
    AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
    [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

    Comment


      #3

      er is een preview versie voor amiga, en er zijn songs mee gemaakt, dus er zou meer moeten zijn dan een Preview
      Dus misschien een working Beta of een Internal Release......................
      Attached Files
      Last edited by Jarre; 21-06-2020, 23:57.

      Comment


        #4
        Zal het internet ‘s nachts onderste boven halen, kijken of ik er tegen aanloopt.
        [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
        A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
        [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
        [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
        C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

        [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
        [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
        AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
        [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

        Comment


          #5
          Is dit het.

          http://janeway.exotica.org.uk/release.php?id=32167

          Dutch USA Team was a C64 group which made contributions to the Amiga scene: first in releasing two C64 demos praising the Amiga, then in releasing the famous Music Assembler composer utility. A couple of musics authored by MC were then used as such in a variety of Amiga intros and demos.
          Last edited by AMIGA JOHAN; 22-06-2020, 15:52.
          [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
          A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
          [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
          [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
          C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

          [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
          [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
          AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
          [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

          Comment


            #6
            Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
            Is dit het.

            http://janeway.exotica.org.uk/release.php?id=32167

            Dutch USA Team was a C64 group which made contributions to the Amiga scene: first in releasing two C64 demos praising the Amiga, then in releasing the famous Music Assembler composer utility. A couple of musics authored by MC were then used as such in a variety of Amiga intros and demos.
            Yup, en nu de tracker/editor voor deze modules/songs

            dus wie weet wie MC of OPC is..???? we kunnen kijken of ze nog actief zijn op internet en misschien hebben ze nog ergens schijfje liggen
            Last edited by Jarre; 23-06-2020, 00:50.

            Comment


              #7
              Kom helaas niet verder, dan de link voor de modules. Misschien kom ik het onverwachts tegen wat regelmatig gebeurt.
              [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
              A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
              [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
              [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
              C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

              [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
              [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
              AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
              [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

              Comment


                #8
                Heb wel zojuist de namen ervoor gevonden.

                MC = Marco Swagerman
                OPM = Oscar Giesen
                [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                Comment


                  #9
                  Hi Jarre,

                  Ik ben ook even op zoek geweest naar je music assembler.
                  Heb wel wat gevonden maar het is niet helemaal wat je zoekt denk ik

                  music assembler v1.0:
                  https://csdb.dk/group/?id=1392

                  music assembler alle versies maar dan alleen de playerengine:
                  https://www.paula8364.com/post.php?i...18102018235338
                  (op de allerlaatste regel van deze pagina kun je de engines downloaden, daarin zitten 4 versies (ook de laatste) van music assembler)

                  music assembler v1.4:
                  https://www.theoldcomputer.com/roms/...Applications/m
                  (wel even een login aanmaken)

                  Kun je hier nog niet mee vooruit, plaats dan op het forum van deze website een oproep, weet zeker dat hier gasten zitten die jouw gewenste versie hebben:
                  https://amp.dascene.net/home.php

                  zoek je nog .ma files, dan vind je er hier nog wat:
                  ftp://modland.com/pub/software/

                  Heb je al in de BS1 archiven gekeken? Ook niks te vinden?

                  succes!

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Stronk View Post
                    Hi Jarre,

                    Ik ben ook even op zoek geweest naar je music assembler.
                    Heb wel wat gevonden maar het is niet helemaal wat je zoekt denk ik

                    music assembler v1.0:
                    https://csdb.dk/group/?id=1392

                    music assembler alle versies maar dan alleen de playerengine:
                    https://www.paula8364.com/post.php?i...18102018235338
                    (op de allerlaatste regel van deze pagina kun je de engines downloaden, daarin zitten 4 versies (ook de laatste) van music assembler)

                    music assembler v1.4:
                    https://www.theoldcomputer.com/roms/...Applications/m
                    (wel even een login aanmaken)

                    Kun je hier nog niet mee vooruit, plaats dan op het forum van deze website een oproep, weet zeker dat hier gasten zitten die jouw gewenste versie hebben:
                    https://amp.dascene.net/home.php

                    zoek je nog .ma files, dan vind je er hier nog wat:
                    ftp://modland.com/pub/software/

                    Heb je al in de BS1 archiven gekeken? Ook niks te vinden?

                    succes!
                    als je deze download dan krijg je een raytrace ding...dus FAKE download

                    Niet in de BS1 collectie

                    ik heb alle bestaande .MA files, dus dat is het probleem niet

                    Verder zie ik alleen dat de music assembler v1.4, als C64 release er is, geen spoor van een Amiga Release terwijl er een werkende versie zou moeten zijn......waarschijnlijk een werkende beta of internal release..................................



                    Comment


                      #11
                      Originally posted by Jarre View Post
                      geen spoor van een Amiga Release terwijl er een werkende versie zou moeten zijn......waarschijnlijk een werkende beta of internal release..................................
                      Het was in de tijd van de Amiga wel vaker het geval dat er van software een pre-release beschikbaar kwam zodat je al een indruk kon krijgen.
                      Maar lang niet altijd was er dan later een officiële versie. Projecten stranden soms door gebrek aan tijd, omdat er een ander concurrerend (beter?) pakket uit was gekomen.
                      Misschien geldt dat ook voor "Music Assembler".

                      Maar als ik komende winter mijn floppies nog eens nakijk zal ik er op zoeken, Helaas heb ik een boel op 5 1/4 disk staan en moet ik al blij zijn als ik ze dan gelabled heb als: "utilities".
                      Vaak zijn de teksten ook vervaagd of is er later een andere pakket overheen gecopieerd...

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by PMS View Post

                        Het was in de tijd van de Amiga wel vaker het geval dat er van software een pre-release beschikbaar kwam zodat je al een indruk kon krijgen.
                        Maar lang niet altijd was er dan later een officiële versie. Projecten stranden soms door gebrek aan tijd, omdat er een ander concurrerend (beter?) pakket uit was gekomen.
                        Misschien geldt dat ook voor "Music Assembler".

                        Maar als ik komende winter mijn floppies nog eens nakijk zal ik er op zoeken, Helaas heb ik een boel op 5 1/4 disk staan en moet ik al blij zijn als ik ze dan gelabled heb als: "utilities".
                        Vaak zijn de teksten ook vervaagd of is er later een andere pakket overheen gecopieerd...
                        Maar er zijn songs mee gemaakt, dus er zou een "werkende" versie moeten zijn geweest..dus ik denk dan ook in dit geval er een internal of beta release geweest zou moeten zijn. Maar dan zou je een van beiden heren die eerder genoemd zijn hun contact gegevens moeten zien te achterhalen of iemand moet ze kennen van vroeger, en misschien hebben hun nog wel en disk oh HD bestand van de music assembler voor amiga

                        Comment

                        Working...
                        X