Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amigakit ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ik heb mijn bestelling van Alinea snel binnen gehad... wel tevreden over!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    Comment


      #17
      Originally posted by VosCoBoss View Post
      Ik heb mijn bestelling van Alinea snel binnen gehad... wel tevreden over!


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Zonet erop gekeken nog steeds ongewijzigd.
      [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
      A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
      [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
      [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
      C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

      [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
      [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
      AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
      [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

      Comment


        #18
        Ik heb vanmorgen maar eens naar Amigakit gebeld... vriendelijk te woord gestaan door een enigszins gestresst persoon... hij gaf aan dat het onwijs druk was sinds de coronacrisis. Nou, daarvoor kreeg ik ook al geen reactie op mail en duurde het verzenden ook al lang. Maar, mijn order staat nu wel op shipped!
        Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

        Comment


          #19
          Originally posted by VosCoBoss View Post
          Ik heb vanmorgen maar eens naar Amigakit gebeld... vriendelijk te woord gestaan door een enigszins gestresst persoon... hij gaf aan dat het onwijs druk was sinds de coronacrisis. Nou, daarvoor kreeg ik ook al geen reactie op mail en duurde het verzenden ook al lang. Maar, mijn order staat nu wel op shipped!
          Ja als je klaagt is het altijd zeer druk en kan het opeens wel. Ooit hebben ze eind Maart geantwoord ze dat ze het nog druk hadden met kerstbestellingen.

          Comment


            #20
            Originally posted by VosCoBoss View Post
            Ik heb vanmorgen maar eens naar Amigakit gebeld... vriendelijk te woord gestaan door een enigszins gestresst persoon... hij gaf aan dat het onwijs druk was sinds de coronacrisis. Nou, daarvoor kreeg ik ook al geen reactie op mail en duurde het verzenden ook al lang. Maar, mijn order staat nu wel op shipped!
            Hoor steeds meer onverklaarbare rare verhalen over AmigaKit. Gelukkig gisteren onverwachts van Alinea Computer binnen gehad. DHL is de laatste tijd traag met updates waar je pakketje bevind. Ze verpakken het wel netjes Alinea Computer dat moet ik toegeven. Volgende keer bestel ik meer onderdelen via Alinea Computer. Tot nu toe is Jens iComp en Alinea Computer aan te raden. Kijken of ik bij een andere Duitse Amiga site kan bestellen wat ik nog zoekt.
            [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
            A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
            [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
            [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
            C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

            [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
            [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
            AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
            [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

            Comment


              #21
              Vesalia begint ook wel flink te dalen in mijn achting... ik had er een 68882 50MHz FPU besteld, ontvangen, prachtig heldere tekst erop maar het metaal wel beschadigd. Verdacht... ik veeg een keer over de tekst heen, tekst er af! Gemaild met de vraag: is dit wel een echte? Geven ze aan: grote kans van niet, sorry, we zullen refunden als je de FPU terugstuurt "no questions asked". Stuur ik de FPU terug, geven ze aan dat ik de hele order terug had moeten sturen. Als ik dan vraag waarom en of dat niet anders kan, krijg ik geen antwoord. Zucht. Vermoeiend die Amiga shops.
              Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

              Comment


              • Guest's Avatar
                Guest commented
                Editing a comment
                Niet dat het een excuus is maar de man is + 80 als ik me niet vergis. Als het al bijna geen 90 is.

              • AMIGA JOHAN
                AMIGA JOHAN commented
                Editing a comment
                Lekker betrouwbaar is Vesalia en geven ze aan, grote kans van niet. Ze dachten zeker, dat je niet erachter kwam.

              #22
              Ik twijfelde om hier te bestellen, omdat ik ook op Amibay verschillende berichten hierover lag. Maar het verhaal 'uiteindelijk komt het wel, dus het is betrouwbaar' heb ik toch besloten om wat te bestellen. Dat was op 24 april met spullen (amiga muis+rgb kabel) die voorraad waren. Mijn order staat nog steeds op pendig. Alleen via een berichtje via Facebook kreeg ik een reactie dat er problemen waren met de batch Amiga optical laser scroll mouse en dat ze het heel druk hadden. Daarna niks meer gehoord. Twijfel nu of ik de bestelling cancel voordat de paypal protection verloopt. Zeker nu ik via ebay al een adapter heb om mijn usb muis aan te sluiten.

              Comment


                #23
                Originally posted by Sjorspion View Post
                Ik twijfelde om hier te bestellen, omdat ik ook op Amibay verschillende berichten hierover lag. Maar het verhaal 'uiteindelijk komt het wel, dus het is betrouwbaar' heb ik toch besloten om wat te bestellen. Dat was op 24 april met spullen (amiga muis+rgb kabel) die voorraad waren. Mijn order staat nog steeds op pendig. Alleen via een berichtje via Facebook kreeg ik een reactie dat er problemen waren met de batch Amiga optical laser scroll mouse en dat ze het heel druk hadden. Daarna niks meer gehoord. Twijfel nu of ik de bestelling cancel voordat de paypal protection verloopt. Zeker nu ik via ebay al een adapter heb om mijn usb muis aan te sluiten.
                Gewoon de paypal route gaan en een case openen. Worst case scenario ligt het dan wel plotseling voor de deur en anders geld terug. Het alternatief dat kan je al raden ondertussen.

                Comment


                  #24
                  Ik bestel nog steeds bij amigastore.eu en nog geen problemen ondervonden.
                  Krijg ook altijd netjes reactie op de door mij gestuurde mails...
                  En betalen via PayPal of met Creditcard is altijd het beste.
                  Had een keer iets niet gekregen van een andere shop en kreeg m’n geld terug van de Creditcard maatschappij.

                  Comment


                    #25
                    Aangezien ik niks mijn met TF330 kon, aangezien ik geen muis had. Heb ik via ebay zo'n usbdongle besteld. Toen die binnen was en ik nog geen reactie op mijn bericht had, heb ik aangeven dat mijn order gecanceld mag worden en ik mijn geld terug wilde. Binnen 7 minuten had ik een response terug. Om een lang verhaal kort te maken. Dat iets langer duurt (vanwege COVID), kan ik allemaal snappen. Maar na een maand wachten op antwoorden, geen updates of meldingen op hun site, Producten die op hun site nog steeds op 'in stock' staan (Terwijl er problemen met die muizen waren.) Dan heb ik zoiets van als ik geld aan je heb overgemaakt, dan mag je op zijn minst 'iets' van een update geven. Nu heb ik er steeds zelf achteraan moeten zitten. Zure is nu dat het uiteindelijk is binnengekomen de RGB Scart cable prima is, maar die muis dus niet werkt. Mijn ervaring + wat ik op Amibay en hier lees, zullen mij niet snel doen besluiten om hier nog een keer iets te bestellen. :(

                    Comment


                      #26
                      ALs je op facebook zit ... even in de "Commodore Amiga" groep zoeken op AMigakit. De laatste episode is van gisteren. Ik denk dat ze zo min of meer op het "point of no return" zitten en mooipraten zo stilletjes aan tevergeefs aan het worden is.

                      Comment


                        #27
                        Originally posted by SimonV View Post
                        ALs je op facebook zit ... even in de "Commodore Amiga" groep zoeken op AMigakit. De laatste episode is van gisteren. Ik denk dat ze zo min of meer op het "point of no return" zitten en mooipraten zo stilletjes aan tevergeefs aan het worden is.
                        En dan zijn daar ook nog verschillende reacties op die het goed proberen te praten... alsof het door corona komt. Terwijl het voor die tijd ook al niet best was qua reageren en snelheid van verzenden.
                        Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                        Comment


                          #28
                          Originally posted by VosCoBoss View Post

                          En dan zijn daar ook nog verschillende reacties op die het goed proberen te praten... alsof het door corona komt. Terwijl het voor die tijd ook al niet best was qua reageren en snelheid van verzenden.
                          Ja het is ook altijd hetzelfde liedje ... MAANDEN na Kerstmis heeft hij het nog druk met orders van kerstmis, hetzelfde voor Pasen en nu heeft hij het superdruk door Covid. Echter zie ik het verband niet wanneer je "in stock" zet, dan de helft van de spullen verzend met de boodschap dat de andere helft in backorder om dan die backorder voor altijd de laten voor wat het is. Moederborden die na 5(!) jaar nog steeds niet terug zijn van herstelling ... ga zo maar verder.

                          Nu kan je zeggen dat de scene levendig is maar ik kan me niet voorstellen dat hij elke dag 100 orders krijgt van verschillende personen.

                          Comment


                          • AMIGA JOHAN
                            AMIGA JOHAN commented
                            Editing a comment
                            Dat is nog erger, dan 2 jaar wachten op een A500 case en de batch 2 keycaps van A1200NET. 5 jaar wachten op een moederbord is onvoorstelbaar.

                          #29
                          Ik heb in het verleden nooit echt problemen gehad, maar ik kan me ook niet voorstellen dat het nu opeens allemaal zo moeilijk moet zijn.
                          Dat je wat lever problemen hebt, okay, maar dat hoeft ook geen weken te duren.

                          een moederbord na 5 jaar nog niet terug

                          Comment

                          Working...
                          X