Announcement

Collapse
No announcement yet.

amiga 4000 problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ja hij doet het weer na het reflowen van de cpu conector en de u891 nu kan ik eindelijk mijn workbench gaan instellen voor de cyberstorm

    Comment


      #17
      Gebruik je dan wel die pootjes om onder je CPUkaart te steken ( en dan vooral die het dichtste bij de zorroslot kaart ) zodat er geen ongewenste krachten opkomen ?

      Comment


        #18
        hoi ik gebruik idd de pootjes onder de cpu kaart mijn mb had al een hoop issues door de batery maar ik dacht dat dat gefixed was door de u891 te wisselen dit heeft een tijd goed gewerkt maar denk dat er door het vervoeren van de 4000 een soldeer verbinding is los gekomen maar nu werkt alles weer goed heb wb 3.9 met clasic wb draaien

        Comment


          #19
          nu nog een andere vraag heeft iemand ervaring met de rapidroad usb met een usb to eternet adaptor en hoe deze in te stellen ?

          Comment


            #20
            ik zie dat de usb to eternet wordt herkent in poseidon maar hoe nu verder om mijn amiga online te krijgen ?

            Comment


              #21
              Je kan de demo downloaden van ROadshow ethernet stack. Dat is vrij gemakkelijk te installeren als je de handleiding even leest. Het device dat je in de configfile moet ingeven is de driver die je dongle nu in Poseidon gebruikt. Asixusb ofzoiets, dat staat dan weer in de handleiding van Poseidon maar ik denk dat je het ook in Poseidon kan zien als je de dongle zijn preference aanklikt. *****.device moet je hebben.

              Een ding usb ethernet en roadshow: dikwijls is roadshow al opgestart alvorens de usb is geconfigureerd en dan werkt het uiteraard niet. je kan dit oplossen door in de file "network-startup" in S: in het begin een WAIT 10 commando te zetten. Dat geeft 10 seconden vertraging en dan werkt het normaal wel. Als het dan werkt kan je proberen hem op 6 te zetten, werkt het niet meer verhoog je weer.

              Comment


                #22
                Hoi SimonV is het ook mogelijk om dit in miamidx te doen ?

                Comment


                  #23
                  Originally posted by robbert View Post
                  Hoi SimonV is het ook mogelijk om dit in miamidx te doen ?
                  Miami werkt ook wel.

                  Roadshow is wel recenter, mocht je een GUI missen, op Aminet staat dit: https://aminet.net/package/comm/net/Roadie
                  Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                  Comment

                  Working...
                  X