Announcement

Collapse
No announcement yet.

MiST of MiSTer ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    MiST of MiSTer ?

    Okee nu ik op zoek ben naar een reseller waar je de MiST of MiSTer kan kopen het volgende. Ik ben de MiSt al tegen gekomen bij AmigaStore en bij Lotharek op zijn site en zou natuurlijk voor een van de twee kunnen kiezen. Mijn vraag is hoe houden beide zich met betaalgemak en levering, iemand ervaring met deze? Ik zou ook voor de MiSTer kunnen gaan maar zie daar door de bomen het bos niet meer. Dus bij deze, wie weet een goede reseller waar de MiSTer de krijgen is? En wat heb ik allemaal nodig behalve de DE10-Nano voor een goede setup? Wat is wijsheid en wat kunnen jullie mij aanraden ?
    Last edited by DdAzZ; 24-04-2020, 22:27.
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Ik heb mijn mist bij Amigastore gekocht. Het voordeel voor mij was dat ik er gelijk een sd kaart met wb3.1 en games bij kon kopen. Alles werkt direct. Helaas is de mist al een flink aantal jaren oud en worden de cores niet meer ontwikkeld. De Mister heeft meer ondersteuning en is iets moderner. Nadeel vond ik dat je het De10 nano bord ergens moet kopen, ergens de uitbreiding moet vinden (welke?) en de software van het net moet plukken. Meer een doe het zelf benadering.

    Comment


      #3
      Dank Verkoophoek Ik zit echt te twijfelen tussen de MiST en de MiSTer. Dat voor de MiST de cores niet meer ontwikkeld worden hoeft toch niet zo een probleem te zijn, of zitten er nog b.v. bugs in de laatste Amiga core?
      Last edited by DdAzZ; 25-04-2020, 16:07.
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment

      Working...
      X