Announcement

Collapse
No announcement yet.

A1200 gebruiker gezocht omgeving Eindhvoen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    A1200 gebruiker gezocht omgeving Eindhvoen

    Hoi,

    Iedereen klaar voor kerst? :)

    onlangs zijn mijn ouders verhuisd en heb ik daar mijn Amiga 1200 weer gevonden. Helaas zijn de caps overleden en zal ik binnenkort een recap doen, dus dat zal wel goed komen.
    daarnaast heb ik een Blizzard 1260 accelerator bord en ik ben benieuwd of dat bord de tand des tijds heeft doorstaan.
    m.a.w. is er iemand met een perfect werkende A1200 in de buurt van EIndhoven waar ik mijn 1260 bordje in mag proberen?
    Bordje is helemaal origineel, nooit iets aan gesoldeerd/vervangen/overclocked dus ik verwacht dat ie het nog perfect doet (op het batterijtje van de klok na)
    Verder is ie altijd bewaard in een antistatisch zakje.

    Of zou ik op een andere manier kunnen testen/doormeten of dat bordje nog prima is?

    iemand tips?

    dikke merci alvast!



    #2
    Geweldig, dat je nog een Blizzard 1260 heb bewaard en hopelijk werkt het nog perfect voor je. Ben al blij met de Blizzard 1230 IV wat geweldig loopt op mij A1200. Laat staan een snelle Blizzard 1260 wat nog op mij verlanglijst staat. Gewoon je A1200 moederbord helemaal laten nakijken en gelijk recappen.
    [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
    A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
    [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
    [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
    C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

    [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
    [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
    AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
    [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

    Comment


      #3
      Hey Stronk, welcome back zullen we maar zeggen dan! Hoop inderdaad voor je dat ie nog werkt, dat is een mooi kaartje. Helaas woon ik zelf niet in die omgeving, maar dat moet wel goedkomen op dit forum, succes ermee!

      Comment


        #4
        In Helmond zit een opslag van oude computers ( https://www.homecomputermuseum.nl/nl/ ) daar staat vast wel één bij die compatible is met die 1260 ... toch WHiZZi ?

        Comment


          #5
          Dank allen!
          Ben even bij het Homecomputermuseum binnengelopen, wat gaaf!! Ongelooflijk wat ze hebben staan, pure nostalgie én je mag overal met je handjes aanzitten :)

          Inderdaad stond daar een werkende 1200. Kaartje werkt nog perfect, zelfs de floppies nog. Ongelooflijk.
          Ga nu vaart zetten achter het fixen van de 1200

          dank nogmaals!

          Comment


          • rvo
            rvo commented
            Editing a comment
            leuk om te horen!

          • LuzUo
            LuzUo commented
            Editing a comment
            En mooie reclame voor het homecomputermuseum.. Top!

          • AMIGA JOHAN
            AMIGA JOHAN commented
            Editing a comment
            Prachtig om te lezen, dat je Blizzard 1260 nog perfect werkt. Zal je veel plezier van hebben.

          #6
          Was gezellig, ook weer gelegenheid om 2 A1200s te testen :P

          Comment

          Working...
          X