Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Dingen om te downloaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga Dingen om te downloaden

    Een tijd geleden had ik een site met een link naar een Dropbox site ontdekt met allemaal Amiga software en meer, alleen de Dropbox site is er niet meer...
    Gelukkig had ik op tijd alles binnen kunnen halen.
    Voor geinteresseerden heb ik een link beschikbaar gesteld hieronder met de Amiga dingen om te downloaden.
    Hopelijk hebben jullie er wat aan...

    Hier de URL: https://cloud.amigacafe.nl/s/qrS1m7t...ode-id=1212520
    Last edited by Infant; 18-11-2019, 10:30. Reason: Link naar Amiga Cafe Cloud toegevoegd

    #2
    Dag Dragon,

    Als je wilt kunnen we dit ook delen op de "Amiga Cafe Cloud" (zie link bovenin menu)? Dat scheelt jou bandbreedte... :-)

    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Originally posted by Infant View Post
      Dag Dragon,

      Als je wilt kunnen we dit ook delen op de "Amiga Cafe Cloud" (zie link bovenin menu)? Dat scheelt jou bandbreedte... :-)
      Dat is goed, lijkt mij beter idd...

      Comment


      • AMIGA JOHAN
        AMIGA JOHAN commented
        Editing a comment
        Om welke link gaat het over, ben benieuwd ernaar.

      • AmigaDragon
        AmigaDragon commented
        Editing a comment
        Ben op dit moment alles aan het uploaden naar de "Amiga Cafe Cloud", zodra het beschikbaar is gemaakt door Infant laat ik het je weten...

      #4
      Link is gewijzigd naar AC Cloud:

      https://cloud.amigacafe.nl/s/qrS1m7t...ode-id=1212520
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #5
        Originally posted by Infant View Post
        Bedankt!
        Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

        Comment


          #6
          Bedankt, staat wat leuks op.
          [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
          A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
          [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
          [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
          C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

          [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
          [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
          AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
          [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

          Comment


            #7
            Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
            Bedankt, staat wat leuks op.
            Er wordt binnenkort nog wat aan toegevoegd, had gisteren nog heel wat bestanden geupload.

            Comment


              #8
              Wow, thanks! Als ik nog wat brochures heb die er bij zouden kunnen - hoe kan ik die uploaden?

              Comment


                #9
                Originally posted by mousehouse View Post
                Wow, thanks! Als ik nog wat brochures heb die er bij zouden kunnen - hoe kan ik die uploaden?
                Je mag ze naar mij PM-en waar ik ze vandaan kan halen bij je.
                Dan zal ik ze uploaden en vraag ik of Infant ze ertussen wil zetten.

                Comment


                  #10
                  Originally posted by AmigaDragon View Post

                  Je mag ze naar mij PM-en waar ik ze vandaan kan halen bij je.
                  Dan zal ik ze uploaden en vraag ik of Infant ze ertussen wil zetten.
                  Heb je een PM gestuurd met een prachtige link, ben je voorlopig zoet mee.
                  [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                  A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                  [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                  [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                  C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                  [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                  [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                  AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                  [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                  Comment


                    #11
                    Originally posted by mousehouse View Post
                    Wow, thanks! Als ik nog wat brochures heb die er bij zouden kunnen - hoe kan ik die uploaden?
                    Voor nu heb ik uploaden toegestaan. Dus iedereen mag uploaden. Laat maar weten als je een andere folder wil toevoegen.
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment

                    Working...
                    X