Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ilonka in Tobacco Theater Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ilonka in Tobacco Theater Amsterdam

Sinds december vorig jaar heb ik, samen met Ilonka, eenentwintig nieuwe nummers geschreven met welluidende titels als Ondertussen en I’ll fuck you up. Ik overdrijf niet graag (heu…) maar ze zijn afschuwelijk goed. F?cking hell, wat zíjn ze goed! Directe gevolgschade en place to be: zaterdagavond 16 november om 20:00 uur in hartje Amsterdam, Tobacco Theater.

██ █████ ███ █████ ██ ████ ███. ██ ██ █████ ███████ ███ ███ ███ ██ █████ ███ ████ ██████ ██ ██ ████████.█████ ██ ██████. ███ █████ ███ ████ ██████ ██ ██ ████████.

Ik ga er gewoon niets over zeggen; je kunt het toch nergens mee vergelijken. Het is een verrassing jeweetzelf — zo eentje die je bijblijft. Dus eigenlijk heb je geen keus: zet je Amiga uit (eventueel eerst aan en dan uit), pak je partner/bijmeisje(s)/vriend(inn)en/buren/familie/collega’s en mede-Amiga Café-bezoekers bij de arm en neem ze zaterdagavond 16 november mee naar Am★dam. Als dat geen n…

Toegangskaarten bestel je hier: geheime toegangskaartenlink.

Click image for larger version  Name:	header3.jpg Views:	1 Size:	76.2 KB ID:	22303
    Last edited by Ikilledher; 19-09-2019, 16:01.
    schrijfm.ch/ne | commodore | AMIGA | SUPER NINTENDO
Working...
X