Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat sparen we nog meer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by Verkoophoek View Post
    Auto’s sparen gaat niet echt snel. Opslagproblemen zijn veel groter dan bij computers. Eigenlijk moet je eerst garages sparen en dan auto’s.
    ik hou het bij een een MGB uit 77 en een Corvette C3 uit 1981. En nog zo’n 125 computers. Genoeg is genoeg.
    Je kan ook andere dingen doen in een garage natuurlijk... ;)

    Comment


      #17
      Originally posted by Roel007 View Post

      :) Ik spaar ook Ferari's! Dat gaat alleen niet zo hard :)
      Was ook al van plan een flauwe opmerking als deze te plaatsen
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #18
        Computers/consoles zijn gewoon hobby.
        Verzamel doe ik (werp)kaartjes uit de jaren 80.




        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          #19
          Voor mijn doen heb ik nog maar weinig over, ik hou het op een aantal 1200's en 500's, C64 en een Sony Hitbit MSX 1 helemaal in doos met diskdrive, tape recorder en printer, ook in doos.

          Ik spaar vooral momenten nu, ook soms op de 'gevoelige' plaat

          Comment


            #20
            Retro computers, is een redelijk recente bevlieging voor mij en van sommige heb ik meerdere (in opslag): C64, C128D, A500, A2000, A1200, Tulip PC, Tulip Laptop, Philips P2000T. Verder Atari Lynx + games, maar meer casual als iets toevallig iets tegenkom dat ik nog niet heb.

            Buiten computers, verzamel ik een paar stripreeksen.

            Ook heb ik een collectie pijpenkoppen van "Goudse" kleipijpen die ik als tiener als archeologische bodemvondst bij mij in de polder gevonden heb. Zie foto ter illustratie (niet mijn verzameling) hoewel ik er een aantal zie, met hetzelfde reliëf als die ik in mijn collectie heb.
            Last edited by Megantonneke; 10-04-2019, 12:50.

            Comment


              #21
              Naast de Amiga's spaar ik oude games, consoles en alles wat erbij hoort. Ben mijn zolder aan het omtoveren tot gameroom wat aardig lukt :)

              Comment

              Working...
              X