Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jens Schönfeld kapt ermee!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by Magic View Post
    Tis wel van het zotte af.. in 2019.. come on..
    clownto en jens zouden hun handen in 1 moeten slaan voor de amiga community i.p.v. dwars te gaan zitten
    Zou Cloanto investeerders hebben of heeft Amigaforever zoveel opgeleverd, voor dit soort rechtzaken ?

    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

    Comment


      #17
      Originally posted by Benny View Post

      Zou Cloanto investeerders hebben of heeft Amigaforever zoveel opgeleverd, voor dit soort rechtzaken ?
      Misschien goede zaken gedaan met bitcoins ... wie zal het zeggen.

      Comment


        #18
        Originally posted by SimonV View Post

        Misschien goede zaken gedaan met bitcoins ... wie zal het zeggen.
        Ik zal het zeggen... de C64 mini sales...

        Comment


          #19
          Naar ik begrepen heb gaat de discussie over de vraag of Cloanto gebruik mag blijven maken van de eenmalige licentie die ze ooit kregen voor hun software pakket. Jens geeft aan: als Cloanto wint, dan stop ik. Wat ik nergens heb gelezen is wie deze discussie is begonnen, Cloanto of Jens zelf. Het is nog niet zeker of hij stopt, maar als Hyperion wint, is dat misschien uitstel van executie want volgende rechtszaken zullen er best wel weer komen.

          Amiga 1200, IMac MorphOS

          Comment


            #20
            Originally posted by Roel007 View Post
            Naar ik begrepen heb gaat de discussie over de vraag of Cloanto gebruik mag blijven maken van de eenmalige licentie die ze ooit kregen voor hun software pakket. Jens geeft aan: als Cloanto wint, dan stop ik. Wat ik nergens heb gelezen is wie deze discussie is begonnen, Cloanto of Jens zelf. Het is nog niet zeker of hij stopt, maar als Hyperion wint, is dat misschien uitstel van executie want volgende rechtszaken zullen er best wel weer komen.
            Hm.. er is dus op die Duitse site (Amiga-News.de) informatie te vinden waaruit blijkt dat blijkbaar toch Jens de eerste stap heeft gemaakt.. spreek de aanval koos en met Hyperion in zee ging om Cloanto aan de kleren te gaan.. niet wetende dat die net Amiga.inc aan het opkopen was en nu wellicht ook aan het kortere eind trekt.. gevalletje "shot yourself in the foot" en nu begreep ik van iemand anders die heel kort bij het vuurtje staat dat Mike not amused is en dus dit geclaim beu is en het allemaal in een foundation gegoten dient te worden.

            Hm... Mike... een Foundation... ik denk nu aan dit

            Click image for larger version

Name:	61G8Y3vyGBL._UX522_.jpg
Views:	37
Size:	14.7 KB
ID:	20657
            Click image for larger version

Name:	bestwallpapersdesign.jpg
Views:	27
Size:	20.4 KB
ID:	20658

            Comment

            Working...
            X