Announcement

Collapse
No announcement yet.

De grap van de dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    De grap van de dag

    Ik heb bij Alinea computing iets leuks ontdekt in de afgelopen dagen. Ze hogen de leverdatum voor Kickstart 3.1.4 iedere dag op. Drie dagen terug was de "leverbaar per" datum nog 11 Januari. Drie dagen later is de leverbaar datum al 14 Januari. Het zou beter zijn als ze net als de andere leveranciers het product gewoon uit de winkel halen. Je kunt het product bij Alinea ook niet vooruit betalen.

    Is er iemand die Eproms kan branden en een Kickstart 3.1.4 voor mij kan maken?
    Amiga 1200, IMac MorphOS

    #2
    Hansdc kan dat volgens mij...
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      dat klopt, heb ze voor mezelf ook gemaakt, met dank aan Infant en Snowwie

      Comment


        #4
        Flippings too... lol

        Comment


          #5
          Originally posted by Roel007 View Post
          Ik heb bij Alinea computing iets leuks ontdekt in de afgelopen dagen. Ze hogen de leverdatum voor Kickstart 3.1.4 iedere dag op. Drie dagen terug was de "leverbaar per" datum nog 11 Januari. Drie dagen later is de leverbaar datum al 14 Januari. Het zou beter zijn als ze net als de andere leveranciers het product gewoon uit de winkel halen. Je kunt het product bij Alinea ook niet vooruit betalen.
          Voor wie even zoekt is de A500/A600/A2000-versie als torrent wel op internet te vinden. Als je daar voor in bent natuurlijk... Die kan je dan fijn in een eprom branden.

          Comment


            #6
            Kopen en/of laten branden bij sordan.ie is ook een optie denk ik. Als je voor enkel branden kiest willen ze wel een aankoopbewijs.

            Comment


              #7
              Ik kan ze ook voor je branden...

              Comment


                #8
                Originally posted by PRS View Post
                Ik kan ze ook voor je branden...
                Dank voor het aanbod! Ik heb aanstaande Zaterdag een afspraak bij HansDC.
                Amiga 1200, IMac MorphOS

                Comment


                  #9
                  Wat voor apparaatje en ROMs zou ik moeten aanschaffen als ik het zelf zou willen doen (vanaf een PC)?

                  Comment


                    #10
                    ik gebruik zelf am27c400-150dc 1034mpm roms en een chipmax2 programmer(is debiel duur).

                    Comment


                      #11
                      De grap van de dag is dat PRS aangeeft dat het hoogste bod op een Amiga monitor (op marktplaats te koop) 75 euro is. Ik bied iets meer (via PM) hij dit leest en dan vervolgens 8 minuten later reageert met ik heb hem (waarschijnlijk) verkocht aan iemand op amibay zojuist.

                      Comment


                      • wiebow
                        wiebow commented
                        Editing a comment
                        Ja, en? Iemand mag het toch verkopen aan wie hij wil?? Ik heb ook wel eens een bod op MP, terwijl ik via via een ander bod krijg. Wat is je probleem, en waarom al die smileys?

                      • Magic
                        Magic commented
                        Editing a comment
                        Wiebow , ik vond het de grap van de dag daarom de smileys

                      #12
                      Jee Magic, je gebruikt een boel smileys, maar je klinkt als een zure ouwe lul.

                      Comment


                      • Magic
                        Magic commented
                        Editing a comment
                        Grappig toch.. hoe jij iets vind klinken moet jij weten daar ga ik niet over

                      #13
                      Originally posted by Magic View Post
                      De grap van de dag is dat PRS aangeeft dat het hoogste bod op een Amiga monitor (op marktplaats te koop) 75 euro is. Ik bied iets meer (via PM) hij dit leest en dan vervolgens 8 minuten later reageert met ik heb hem (waarschijnlijk) verkocht aan iemand op amibay zojuist.
                      Jankerd.. first come.. first serve.. en als die op AmiBay eerder was, dan kan hij daar niet gaan roepen dat de deal niet doorgaat omdat de weledelgeboren en weledele heer Magic hem ook wil hebben. Grow a pair of balls dude!

                      Comment


                      • Magic
                        Magic commented
                        Editing a comment
                        Harstikke grappig toch.. =)

                      #14
                      Originally posted by Magic View Post
                      De grap van de dag is dat PRS aangeeft dat het hoogste bod op een Amiga monitor (op marktplaats te koop) 75 euro is. Ik bied iets meer (via PM) hij dit leest en dan vervolgens 8 minuten later reageert met ik heb hem (waarschijnlijk) verkocht aan iemand op amibay zojuist.
                      Click image for larger version

Name:	11288566.gif
Views:	75
Size:	424.0 KB
ID:	19998

                      Comment


                      • Magic
                        Magic commented
                        Editing a comment
                        Grappig vond ik het erg grappig =)

                      #15
                      Click image for larger version  Name:	1001004005764819.jpg Views:	1 Size:	62.3 KB ID:	20003

                      Ik heb zonet dit boek weten te bestellen bij Bol.com om een poging te doen Magic te begrijpen!

                      Comment

                      Working...
                      X